voiku piristi ku joku kehu että oon laihtunu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen

Vieras
kävin viime syksynä autokoulussa ja soitin tänään sinne ku piti selvittää asioita ja piristi kun tämä sano puhelimessa että oon sua nähny sillon tällön ja voiku sä oot laihtunu =) =)

painoa lähteny 8,6kg tammikuusta asti mutta 12kg pitäs viä saada pois ja ite ei juuri edes huomaa että onko lähteny..maha on vähän pienentyny mutta juuri mitään muuta en huomaa

alkuvuosi on ollut aivan kamala ja kun joku puoli vieras huomaa että oon laihtunut ilman että mainitsin asiasta niin piristi ja paljon

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
:flower: :)

mua ärsyttää taas kun en ole saanut kuin negatiivista palautetta läheiseltä :snotty:

noh?? =) kuin?

mä kun oon läheisille joutunu sanoon et vink vink etkö huomaa mitään eikä ne tajua..toisin en mä itsekkään huomaa tosiaan maha on sellanen josta huomaan mutta siinäkin edelleen työnsarkaa..pese/reidet aivan järkyt en huomaa mitään..kasvojen piirteet en tiä oisko lähtenyt.. lähtöpaino oli 85,6kg ja nyt ollaan 77kg 65kg olis tavote..jos ei jopa 60kg

no mutta kyllähän tuon kilomäärän huomaa :) ihmiset ei vaan usein jostain syystä siitä sano.

äh, siskolle sanoin että tuntuupa kivalta kun on kiloja lähtenyt niin vastaus oli että ei ne kuitenkaan poissa pysy, turha luulo :headwall:

Sitä jos sanoo pienestä pudotuksesta että ootpas laihtunut, voi ottaa vittuiluks ai että niinkö lihavana pitää.
Jos 20-tuo50 kiloa lähtenyt, uskaltaa jo mainita asiasta.
Mutta onnee kuitenkin.

Yhteistyössä