Hae Anna.fi-sivustolta

Voima - vetovoiman laki - myönteinen ajattelu

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Villasukka:), 15.06.2014.

1. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Kiitos tästä tiedosta. Nyt ymmärräkin paremmin sitä, mitä jossain vaiheessa pidin ristiriitana isovanhemmillani, joille tontut ja maahiset kulkivat sulassa sovussa yhdessa hengellisten arvojen kanssa.

Last edited: 30.06.2014
  2. Kiitos tuosta, johduin hakemaan netistä lisätietoa Lars Leevi Lestadiuksesta ja wikipediassa ainakin kerrottiin hänestä aika paljon, ohi koulutietojenkin. Todella mielenkiintoinen persoona olikin ja hieno elämä kaiken kaikkiaan, joskin siinä oli haasteensakin. Taidan vielä tänään myöhemmin katsoa josko löydän hänestä muitakin tietolähteitä :)
    Lars Levi Laestadius ? Wikipedia

3. Hei pohtija. Kuinkahan olisi, näin kaukaa katsottuna niin onkohan Bahai uskonto vapaa noista vallankäyttö, hyväksikäyttö ja aivopesuasioista ? Uskontona siis noin yleisesti. Yksityisistä ihmisistä järjestön sisällä ei tietetnkään voi sanoa että olisi, koska aina on muun ohella joukossa myös jyrääviä ihmisiä ja alistuvia, herkkiä ihmisiä jotka kokevat asiat jyräävinä.

Minullakin kesti aika pitkään ennen kuin sain samankaltaisia ihmisiä ympärilleni, mutta lopulta kyllä tuli. Sinulla on ihanat toiveet tuosta tulevaisuudestasi:) Mahtaako tuon rahallisen virran toteuttamista haitata jos siihen laittaa ne samanmieliset ystävät mielikuviin mukaan ? :)

4. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Oikeastaan ravun ja kauriin merkkeihin vaikuttaa sama kosmiseksi ruoskaksikin luonnehdittu Saturnus planeetta, joka tuo omaa sävyään meihin yöttömän yön ja päivättömän päivän ajan lapsiin. Jos nyt ylipäätään astrologialla jotain voisi selittää. Seppo Tanhua siitä joskus ihan henk.koht. minulle esitelmöi, kun ihmettelin omaa rapumagneetti olemustani. Niin ja nyt sitten tämän alkukesän aikana syntyi sukuun ensimmäinen rapu aurinkomerkkinen henkilö Seinäjoella. Jos minä koen erakoitumista lähes ainoana kauriina oman tyttäreni lisäksi, niin mitenkähän tämä uusi tulokas asettuu kuvioihin omaa paikkaansa lunastamaan, jollei isänsuvun puolelta tule rapumaista energiaa.

5. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
  6. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuohan on selvä etiäinen ja sanoma "meidän Analle."

7. Kiitos tiedosta, tuo näkyi hyvin kuvaavan jotain oleellista osaa elämästäni :)

8. Toistemme tekstien mukavana pitäminen on sitten molemmin puolista :) Minäkin luen mielelläni sinun tekstejäsi. Ovat rauhallisia ja ajattoman tuntuisia.
    Olisipa todella mahtavaa saada kirjoittaa yhteiskirja 9-päisen sisarussarjan kanssa :)

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Tuo on just mihin pitäis pyrkiä. Mun mielestä. Että eri uskontojen jutut kulkee sulassa sovussa.

Se joka halus samanhenkisiä ihmisiä ympärille niin mitähän hän harrastaa? Harrastuspiireissä on yleensä niitä samanhenkisiä. Tai tietyissä asioissa samanhenkisiä. En tiedä voiko noin vain yhtäkkiä löytää ihmistä joka on "ihan just prikulleen" samanhenkinen? Hyväs lykys voi, mutta aika vaikeeta varmaan. Oisko se nyt sitten semmonen sielunkumppani?

10. Amurina Vierailija

Kun Eeva ja Aatami vielä elivät paratiisissa, pesi Eeva kerran lapsiaan ja kuuli Jumalan olevan tulossa. Eeva pelästyi kun osa lapsista oli vielä pesemättä ja Jumala näkisi lapsukaiset likaisina... Hädissään Eeva piilotti pesemättömät lapsensa maakuoppaan ja toi Jumalan eteen vain pestyt lapsensa. Mutta koska Jumala näkee kaiken, hän näki myös piilotetut lapset ja sanoi Eevalle: Nämä lapset, jotka piilotit minun silmiltäni, piilotan minä ikuisiksi ajoiksi ihmisten silmiltä. Niin syntyi maahisten kansa.
    Mutta: myös maahiset ovat Aatamin ja Eevan lapsia!

11. pohtija Vierailija

Epäilen sitä. yleisesti uskontona taitaa kaikki uskonnot olla "puhtaita", mutta mielestäni siihen on turha vedota (etkä sinä vedonnutkaan, kunhan jatkan pohdintaa), koska uskonto syntyy vasta sen sen jälkeen, kun sille tulee harjoittajia ja harjoittajien yhteinen "karma" sitten määrää sen onko uskonto hyvä vai paha. Bahailla on tosin mukavan ylevät periaatteet, mutta sen syntyhetket eivät ole niin yleviä ja tänä päivänä heilläkin on omat "pakkonsa" rukoilun ja muiden uskonnon harjoittamisen suhteen. Ei sillä, en kaipaakaan olla osa mitään uskontoa ja pyrin koko ajan eroon uskonnollisista käsitteistä olkoonkin niin, että kaikki tiet johtavat samaan lähteeseen.

Taidan keskisstyä vain yhteen asiaan kerrallaan ja tällä hetkellä rahavirrat voisivat virrata paremmin. ystävät tulevat kun tulevat, jos tulevat.

Tänään kaupassa ei rahaani hyväksytty (50e) kassaneiti löi vain lippaan kiinni ja sanoi ettei hänellä ole vaihtorahaa. :D melkein jäi ruoat ostamatta. kortilla sitten maksoin vaikken tykkää korttimaksamisesta. mieluusti kyllä pidän isot setelit lompakossani, että olkoon sitten näin.

12. Heti alkoi raha virrata itseesi päin. Ei ihan vielä auttanut kun piti kortilla maksaa, mutta hyvä alku kuitenkin :)

13. pohtija Vierailija

Paitsi että silti jouduin maksamaan koko lystin itse :D

14. Amurina Vierailija

Niinpä niin. Kun ne asiat alkavat toteutua, se saattaa tapahtua odottamattomalla tavalla. Ystäväni kerran meditoi poistaakseen kaikki esteet jotka ovat miehen löytymisen esteenä. Seuraavana päivänä eli saman tien tuli kohdalle suuri rakkaus! Mutta mies olikin naimisissa, ja niin kuin usein, puheidensa mukaan juuri eroamassa. Puheiden tasolle se sitten jäikin.
    Itse tein kerran kovasti töitä päästäkseni eroon tupakoinnista, pyysin apua ja mietiskelin kovasti asiaa. Sairastuin keuhkokuumeeseen ja tupakointi todella loppui! Joku sanoi täällä että toiveeseeni liittyi pelkoa ja siksi se sairaus...

Niin että kai sitä toivoessaan kannattaa vähän määritellä että kuinka asian toivoisi tapahtuvan ;)

15. pohtija Vierailija

näin se on. Täytyy olla todella tarkka näiden juttujen kanssa. siksikin aion kokeilla vain yhtä juttua kerrallaan, vaikka tämä vetovoiman laki on minulle ennestään jo hyvin tuttu ja toimivaksi todettu.

oma raha tuli siis minulle takaisin, mutta en viitsi toisten rahojakaan ohjata minulle, joten täytynee rukata tätä siihen malliin, että saisin nopeasti tietyn euromääräisen arpavoiton tai vaikka todella hyväpalkkaisen työtilaisuuden, josta en voisi kieltäytyä ja josta pitäisin itsekin (tuo viimeinen siksi etten joudu mihinkään työhön, joka ei minulle sopisi)

minäkin kerran toivoin miestä vetovoiman lain avulla ja se toimi. Todellakin elämääni tupsahti hellä mies, joka haluaa olla lähellä ja viettää aikaa yhdessä, myös koti-iltoja. Huonona puolena oli se, että tämä mies halusi viettää aikaansa myös siten, mitä itse kutsun stalkkaamiseksi/kyttäämiseksi (missä olet mitä teet, tulen seuraamaan sinua kun luet kirjaa, tulen seuraamaan sinua kun siivoat, koska haluan vain katsella sinua ja nauttia siitä ajatuksesta, että olet minun, haluan tietää mitä ajattelet, mitä teet, mitä aiot, missä kävit, mistä tulet, miksi haluat lainat autoa, miksi tahdot mennä junalla helsinkiin) mitä en siedä lainkaan (koska äitini teki sitä, kun oli epäluuloisempi ja ahdistuneempi kuin ihmiset keskimäärin).

Niinpä hermostuin nopeasti, kun en tuntunut saavan missään kovasti kaipaamani yksityistä aikaa, jolloin voisin ladata akkuja. Edes kyplyhuoneeseen lukkiutautuminen ei auttanut, koska aina silloin tuli joku "akuutti" tarve tarkistaa milloin mikäkin sähköjohto tai vimpstaakkeli tai vaikka tulla juuri silloin nostamaan pyykit koneesta, vaikka ne olivat seisseet koneessa jo kaksi tuntia (ihan samaa mitä äitinikin teki). ja sitten jos sanoin kovemmin,e ttä nyt jätä minut hetkeksi rauhaan (silloin jo hermot oli menneet), niin sitten koettiin, että hän kelpaa seuraksi ja oltiin kaksi viikkoa loukkaantuneita. Toiset ihmiset eivät vain osaa ymmärtää miten joku voisi kaivata yksinoloa ja miten se ei merkitse sitä, että jotain olisi pielessä.

mutta hyvä puoli tuossa oli se, että opin hyvin nopeasti, että minullakin täytyy olla oikeus saada omaa tilaa ja aikaa sen verran mitä tarvitsen, koska vain siten voin olla paras mahdollinen kumppani (tai lapsi). Ja että ei ole minun vikani, jos toinen ei sitä oivalla. se oli minulle merkittävä askel oman itseni tarpeiden huomioimisessa.

Sen jälkeen osasin jo paremmin rukata omaa "mieslistaani" ja uskallan vaatia mieheltä kykyä olla sinut omassa nahassaan ja kykyä kestää myös yksinoloa, mutta samalla halua olla ja viettää yhteistä laatuaikaa. Introverttina on hankala olla, kun introverttejä on niin harvassa ja meistä tulee aika äksyjä, jos emme saa olla (yksin) omassa tilassamme tarpeeksi.

16. Hieno kertomus myös siitä miten kokemuksista voi oppia :)
    Yksin olo silloin tällöin taitaa olla useimmille ihmisille perustarve, kenelle enemmän, kenelle vähempi aikaa kestävä yksinolo.

17. listoista Vierailija

Ajattelin lopettaa jo lähes vuosikymmenen käyttämääni nimimerkin käytön. Luonnossa on niin paljon ötököitä, joista pidän. Miksi suosisin vain yhtä lajia. Yhtenä päivänä koppakuoriainen tallusti tiellä ja sitten vaihtoi suuntaa. Totesin, että no mikä nyt.

Kävin äsken uudistuneessa kaupassa työmatkan varrella. Ostin mm. pensasmustikkarasian.

Minullekin yksinolo on erittäin tärkeää. Huomasin aamulla miten vähän puhun nykyään ja miten ihana asia se onkaan.

Illalla kuuntelin radio Vegasta Monica Zetterlund ohjelman. Ai että tykkään siitä Tukholma laulusta.

Yksinoloon jää koukkuun. En taatusti laita toivomuslistalle uutta miestä enkä edes entistä.

Mitäpä sitten tuohon listaan laittaisin. Ensimmäisenä heti tulee mieleen mielekkäämpi työnkuva.

Oli ihana kävellä töihin 5 km. Tosi reipas olo. Ja tänään aukeaa vuoden remontissa ollut uimahalli.
    Ja monta muutakin ihanaa asiaa on mielessä.

18. veskari Vierailija

Mä en tiedä mille kohtaa mä sijoitun siinä introvertti ja mikä se vastakohta olikaa, ekstrovertti??? Vai? Kuitenki sillä välillä. Mutta musta tulee myös äksy jos ei saa omaa aikaa. Mä viihdyn oikein hyvin itekseni, ehkä parhaiten. Kaverit, sukulaiset yms. on kivaa välillä mutta ei jatkuvalla syötöllä.
    Mä en kyllä voisi kuvitellakkaa jotta alkaasin asumaan jonkun toisen kanssa tai sitten sen pitäisi olla siinä juuri samanlainen kun minä että omaa aikaa pitää ymmärtää. Puhumattakaa lapsista. On ihan kivoja annosteltuna :D Mutta oma muksu = hyvästi oma aika. Ainaki monta vuotta alussa. Ei, ei oo minua tehty perheenäidiksi eikä kyllä vaimoksikaan. :D

Mä oon varmaan edellisessä elämässä ollu joku 20-päisen perheen äiti jollei ollu pätkääkää omaa aikaa vaan työtä, työtä, työtä.... :D Niin paljon mä rakastan itekseni oloa ja omaa aikaa. Enkä halua perhettä.

19. satukaisla Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minusta on hienoa, jos ihminen viihtyy hyvin itsensä kanssa ja nauttii yksinolosta. On itsellinen ja vahvasti yksin, mutta ei yksinäinen.

Jokaisen ihmisen tulisi saada valita oma tapansa elää. Ei ole vain yhtä ainoaa oikeaa. Toiset ovat perhekeskeisiä, toiset valitsevat vapaaehtoisesti sinkkuuden.

Nuorena naisena en tuntenut itseäni emotyypiksi, eikä perheen perustaminen tuntunut ollenkaan ajankohtaiselta. Opiskelin, matkustelin, tein töitä Suomessa ja ulkomailla. Tutustuin ihmisiin. Sitkeä ja kärsivällinen ihailija sai minut kuitenkin kihlautumaan ja avioitumaan. Lapsistakin haaveiltiin, mutta vuosien yrittämisen jälkeen luovuimme vihdoin haaveesta. Päätimme, että yrittäisimme elää mahdollisimman täysipainoista elämää lapsettomana parina. Meillä oli ystäväpiirissä sekä lapsiperheitä, että lapsettomia, pareja ja sinkkuja.
    Elämä kuitenkin yllätti, ja vajaa vuosi ennen 40-vuotispäivääni meille syntyi vauva. Niinpä minusta tuli kuin tulikin vielä perheenäiti.
    Elin vuosia lapsettomana, ja se oli hyvää naisen elämää, samoin kuin nykyinenkin elämäni.

20. leah kirjt. Vierailija

vaatii taitoa todella osata esittää asiat oikein ja siltikään se ei aina mene kuten elokuvissa..

21. pohtija Vierailija

noinhan se taitaa olla. netissä on paljon testejä, joissa voi testata onko enemmän introvertti vai ekstrovertti, jos siis haluaa sen selvittää, ei se kaikille tärkeää ole. En nyt laita linkkejä, kun en ole kaikkia kokeillut, enkä muista niitä parhaita.

juu, ei minustakaan varmaan koskaan äitiä tule (mutta asia on aina ollut minulle "ihan sama". Ihan sama vaikka kävisi niin, ihan sama vaikkei kävisi), tiedä sitten tuleeko "vaimoakaan" (tai kumppania, emäntää tai mitä tahansa).

Tuntuu minustakin, että olen saattanut jo osani tehdä tuossa lapsisavotassa entisissä elämissä. Muutenkin muistan miten lapsena katsoin silmät pyöreinä kun katselin vanhempia (omiani ja toisten) ja totesin itsekseni että mitä ihmettä ihmisille on tapahtunut! minusta oli hyvin barbaarista miten lapsia kohdeltiin ja mitä lapsista ajateltiin enkä vointu ymmärtää miksi toisen sielun keskeneräinen ruumis oikeuttaa alempiarvoiseen kohteluun tai ylipäätään ajatella, että lapsia pitäisi jtenkin erikseen kasvattaa tai pitää nuhteessa tai opettaa heille "tapoja".

Minulla oli muutenkin omanlaiset ajatukset siitä miten lapset pitäisi "kasvattaa" eikä se sopinut tähän yhteiskuntaan. joskus vuosia myöhemmin tuli eteeni tieto yhdestä heimosta jossain maailman äärissä ja sattumalta siinä kuvattiin heidän lastenkasvatusmetodiaan. se osui ihan tarkkaan siihen mitä itse olin ajatellut hyväksi tavaksi. Ehkä olen entisistä elämistä kaivanut tuon tiedon itsestäni (nykyisin tuo heimo taitaa olla jo sukupuuttoon kuolemassa, kiitos länsimaisen kulttuurin levittämisen) .

Vielä tässä on vähän hedelmällistä ikää jäljellä, joten aika näyttää miten lapsiasian kanssa käy, että joudutaanko tässä 24/7 työhön vai onnistunko välttämään osuman.

22. pohtija Vierailija

etukäteen toimitettu 40-vuotislahja?

todella hienoa, että haaveenne tulivat todeksi.... joskus henkilökohtaisen onnen toimitusaika on hyvin pitkä...

(eräs tuntemani ihminen on lapsesta asti puhunut siitä miten hän haluaisi asua usa:ssa ja sitten ihan yllätteän hänelle tuli tilaisuus ja todella hyvä sellainen (hän oli jo ajatellut, että ei sitten työikäisenä vissiin sinen pääse ja alkoi säästämään eläkettä varten, että sitten eläkkelle pääsyn jälkeen muuttaa sinne pysyvästi). Ei olisi enää uskonut siihen, kun suomessa eläminen oli onnistuntu kurjistamaan hänet, eikä uskonut omalla työkokemuksellaan suomesta pääsemään amerikkaan, mutta sitten tapahtui niitä kuulusia yhteensattumia ja eräs iso yritys osti hänet joukkoihinsa ja kysyi olisiko mitenkään mahdollista, jos edes voisit pohtia mahdollisuutta muuttaa jenkkeihin. hän sanoi noin 2 sekuntia mietittyään, että sanokaa milloin lento lähtee, minä olen mukana.

Se oli hänen onnenkantamoisensa ja on helppo olla iloinen ja onnellinen hänen puolestaan.

23. Villasukka:) Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Villasukka:) on täällä ihan pörheenä ja silmukat ymmyrkäisenä ja
    vahvistaa vetovoiman viestiä siitä, että asioihin voi vaikuttaa kiittämällä asioista jopa etukäteen. Totta se vaan on, tuumii Villasukka:) onnessaan, noin voi vetää puoleensa haluamiaan ratkaisuja, tilanteita ja lopputuloksia. Täytyy vain todella tietää, mitä haluaa ja keskittyä sitten siihen. Arjen pyörityksessä tuo homma tosin on äärimmäisen haasteellista, mutta aivan mahdollista.

Elämä on ihmeellistä
    huokaa Villasukka:) kiitollisena ja vetää uudelleen keuhkonsa täyteen ilmaa

24. Vetovoima Vierailija

Minä juuri hoksasin, että yksi asia, jota olin kovin toivonut aika tarkkaa 9 vuotta sitten on nyt toteutumassa. Ihan fyysisesti tulee olemaan silmieni edessä ensi kuun alussa, nyt jo paperilla ollut jonkun aikaa :) Olin silloin pettynyt, kun ei toteutunutkaan ollenkaan niin kuin mielessäni kuvittelin, mutta ehkäpä nyt onkin oikeampi aika.

Kiitollisuuden tuntemisesta etukäteen, sillä hetkellä ja jälkikäteen alkaa pikkuhiljaa tulla tapa. Samahan se on kuin kiittäminen, mutta käytän mieluummin kiitollisuus -sanaa, koska se mielestäni sisältää selkeämmin sen, että pitää oikeasti tuntea se ilo ja/tai kiitollisuus kun olet saanut haluamasi. Ei vain hokea kiitosta. Mutta kukin tietysti käyttää sanoja haluamallaan tavalla ja niiden tarkoituskin varmasti pikkasen vaihtelee omista kokemuksista käsin.

Huomaan olevani kiitollinen pienistäkin asioista. Etukäteen on minulle edelleen haastavin, mutta kyllä sekin alkaa jo onnistua. Eilenkin oli sellainen pieni ahaa elämys, kun söin päivällä tekemääni ruokaa ja yhtäkkiä ajattelin, kuinka hienoa on ja kuinka kiitollinen olen siitä, että saan syödä niin hyvä ruokaa - itseäni kehumatta :) Se tuli ihan itsekseen jostain, ajattelematta asiaa.

Villasukka :), olisi kiva, jos kertoisit millaisia onnistumisia sinulla on!

25. Vetovoima Vierailija

Kirjoitanpa tähän ketjuun pitkästä aikaa. Niin se vaan elämä tuo ihmeellisiä asioita eteemme, eikä aina positiivisilta näyttäviä.

Minulle kävi todella ikävä asia pari kuukautta sitten, olen vielä fyysisten asioiden osalta toipumisvaiheessa, vaikkakin hyvässä sellaisessa jo kuitenkin :) Henkinen kolaus oli yhtä suuri, jollei suurempikin kuin fyysiset vammat. Tänään uskaltauduin päihittämään viimeisen tuosta aiheutuneen pelon (mielessä ei ainakaan nyt ole enää muita).

En voinut ymmärtää miten sellaista voi käydä ja joksikin aikaa unohdinkin kaikki kiitollisuudet, lait ja merkit, joita sain. Noiden merkkien varsinaista tarkoitusta en ymmärrä kyllä vieläkään ja sanoinkin silloin, että: "älkää näyttäkö mulle noita merkkejä, kun en ymmärrä mitä ne tarkoittaa, ettekä te selitä. Ei ne näköjään mitään hyvää ainakaan tarkoita". No, eipä ne merkit mihinkään loppuneet, lisääntyivät vaan. Nyt taas kiitän niistä, vaikken ymmärräkään, jokuhan minua varmaan ajattelee, kun niitä tielleni pistää.

Jonkun ajan kuluttua aloin kuitenkin pikkuhiljaa taas palaamaan kiitollisuuksien miettimiseen sekä vetovoiman lain käyttämiseen. Jostain "tupsahti" eteeni tietoa aarrekartasta. Olen toki ollut siitä tietoinen aiemminkin, mutten liiemmin ajatellut asia.

Nyt joka ilta nukkumaan mennessä otan kiitollisuuskiven käteeni ja mietin kaikki asiat, joista olen kiitollinen sinä päivänä. Varmuuden vuoksi minulla on kiitollisuuskivet myös oleskelutilassani ja töissä työpöydällä ja yksi minulle tärkeä kivi ikkunalaudalla. Olen tehnyt itselleni aarrekartan, siinä on neljä minulle tärkeää asiakokonaisuutta. Olen askarrellut sen netistä printtaamistani kuvista, lisäksi olen käyttänyt kirjoitettuja sanoja ja piirrettyjä kuvia ja tietysti myös koristellut sen mielestäni nätiksi erivärisin kuvioin yms.. :)

Viimeisin lisäys on pieni vihko, jonka ostin joku viikko sitten ruokakaupassa käydessäni. En ostaessani tiennyt mihin käyttöön sen ostin. Myöhemmin samana päivänä kotona asia oli ihan selvä, kirjoitan siihen tarkennuksia aarrekarttaani. Ensimmäiselle sivulle kirjoitin miksi ja mihin tarkoitukseen vihko on, seuraaville sivuille tarkennuksia aarrekarttaani ja yhden asian, jota ei kartallani ole. Nämä kirjoitukset ovat kaikki runomuotoon kirjoitettuja, niistä vain tuli sellaisia :) Lisäksi olen piirtänyt kuvan tai symbolin, joka mielestäni kuvaa aihetta, jokaisen kirjoituksen viereen ja kirjoittanut KIITOS, KIITOS, KIITOS, kuhunkin vähän eri tavalla.

Nyt aarrekartta on makuuhuoneeni seinällä, näen sen siinä joka aamu ja ilta, välillä päivälläkin. Istun hetken ja katselen sitä ja tunnen kuinka hienoa minun elämäni on, se sisältää kaikki ne asiat! Lisäksi luen ääneen vihkoon kirjottamani asiat aamuin ja illoin, aloittaen aina siitä ensimmäisestä sivusta, johon olen siis kirjoittanut vihon tarkoituksen. Niitä lukiessa on helppo tuntea se ilo ja kiitollisuus siitä asiasta, varmaan siinä auttaa se, että ovat runomuodossa. Runoissa on mielestäni jo itsessään enemmän tunnetta mukana :)

Ihanaa saada sanoa, että elämä on nyt pari viikkoa tuntunut aivan ihmeelliseltä. Olen ilman näkyvää syytä todella iloinen - ihanaa! Minulla on jotenkin erilainen varmuus sisällä, että tulen ne kaikki asiat saamaan tai nehän on jo minulla, en vaan konkreettisesti niitä vielä näe itselläni. Asioita on tapahtunut paljon siihen suuntaan, että yksi asioista on osittain jo toteutunut, vielä en sitä merkitse kuitenkaan toteutuneeksi. Tänäänkin on ollut todella hieno päivä ja tapahtunut monta asiaa, joista olin kiitollinen heti niiden tapahduttua ja käyn ne kaikki vielä läpi nukkumaan mennessä.

Ehkä tuon hyvin ikävän asian piti tapahtua ja sen lyhyen tauon tähän "harjoittelemiseen" sitä kautta tulla. Ehkä joku asia ajattelussani loksahti kohdalleen silloin.

Kiitollisena kaikesta ja kaikista kirjoitteleepi täällä Vetovoima :)

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri