Hae Anna.fi-sivustolta

VOIMAN KYKYJEN AKTIVOINTI sama kun alienuuden aiktoivint jonka tekee reikimestari kur ajtivoimalla

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä KARSJEDISENSEIOPETTAJA, 26.07.2017.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Tämän ketjun loppu kandeetti on tämä kaikki jotka olette saaneet valonaliennuuden aktivoinnin heittäkää se " tavis viitan rippeet tuleen" siis se naurettava tavismaisuus ette niillä enään mitään tee , ne ovat vain sen jälkeeh pelkkä paino lasti .

Olkaa sen jälkeen puhdasvalonaliensielu

t. Kars Skywalker Jedimestari Heradsianvalonlohikäärme tämä ketju on mun osölta päätetty mun osalta olen asiani tässä kertonut .

VOOIMA OLKOON KANSSANNE OLKOO PUHTAITA VALONALIENSIEKUJA JOTKA OOTTE ALIENUUDEN AKTOVOON SAANEET MUUTEN KANNATTE PAINOLASTIA MUKANA TÄMÄ KOSKEE MYÖS NIITÄ VALONALIENSOIEKUJA JOTKJA KANNATTE TAVIS VIITTAA MUKANA TODELLNEB VALINAKUEN SIELU EI SITÄ KANNA VAAN ON PUHDASVALONALIENSIELU SE NAURETTAVA TAVISMAISUUS EI KUULU ENÄÄN TEILLE KUN OLETTE ALIENUTENNE AJTOVOINEET OLKAA VAHVASTI POSITIIVIS4STI VALONALIENSIEJUJA UNOHTAJKAA SE NAURETTAVA TAVISMAISUUS .

KURKOTTAKAA TÄHTIIN MIELENNE JA LÖYTÄKÄÄ KOSNIBNEN TIETOSUUS SILLON TEULLE VALNKEAA KUIKKA SUURIA TAHOJA JEDIT OVAT MAANPÄÄLLÄ OCVAT JA VIELÄKIN TÄRKEÄMPIÄ MERKITTÄVÄMPIÄ TULEVAISUESSA LASER VALOSAPELEIN

Last edited: 07.08.2017
  2. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Kars. Sinä et pirä mua taviksena, mutta selitäppä sitten yks juttu.
    Veskaria sanot et se ei uskalla olla valonalieni ja siks ei näe sun viisausta. Mutta...
    Mun sanot olevan valonalieni, mutta en mä mitään viisautta sussa huamaa.
    Miten toi on mahrollista?

• Tykkään Tykkään x 1
  3. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    439
    Sanoit aikaisemmin, että valonalienit aktivoivat alienuuden. Nyt sanot "kun olette alienuutenne aktivoineet". Varsin mielenkiintoinen muutos, eikö?

• Tykkään Tykkään x 1
  4. zzzxxx Vierailija

niin... heidän tulee herätä, jos haluavat muutosta.

5. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Sanoisin että se taas johtuu esimerkiksi siitä, ettei tiedetä ketä äänestää, vaikka puolue olisi tiedossa. Ja eipä kaikki hyväosaisetkaan äänestä. Mutta joo... ehkä nää jutut kuuluu johonkin toiselle palstalle.:oops:

6. zzzxxx Vierailija

Olen samaa mieltä noissa äänestämättömyyspäätöksissä, mutta ei se ole kuitenkaan kovin vaativaa etsiä ehdokasta, joka ei ole niin "korruptoitunut". Tai ehkä se sitten on, itselleni se on aina ollut hyvin helppoa.

Pointti kuitenkin oli se, että Suomessa muutoksen politiikkaan saa vain äänestämällä, ikävä kyllä.

ihannehan olisi, että me kaikki saisimme vaikuttaa päätöksiin, mutta toisaalta taas kaikkien päätösten kohdalla se ei olisi turvallista. Esimerkiksi puolustuspäätökset tai muut vastaavat korkean turvallisuusluokitusen päätökset.

toisaalta, (juttelin maailman tapahtumista juuri viime yönä mieheni kanssa), ei tässä varmaan enää montaa vuotta tarvtise odottaa, kun maailma on vieläkin pahemmissa kriiseissä ja sitten on pakko tehdä päätöksiä ja suuria muutoksia yhteiskuntiin ja järjestelmiin.

7. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Niistä messuista vaan sen verran että muistaakseni Vesimies sanoi että "messuilla et todennäköisesti käyttäydy niin aggressiivisesti". (Vrt.täällä).

8. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Määrittelisitkö "tavismaisuuden"? Miten "tavikset" eroavat sinusta? Mielestäni me kaikki olemme täällä yhtä "taviksia", kuljemme vain eri teitä ja elämme erilaisia elämiä. Joku on ehkä vanhempi sielu kuin toinen, mutta yhtä "tavis" kuin kuka tahansa muu tällä pallolla. Samalta viivalta me kaikki olemme lähteneet. On täällä muitakin "tähdistä tulleita", mahdollisesti ME KAIKKI!!!

• Tykkään Tykkään x 1
  9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Kyllä. Varmasti jokin suuri muutos on luvassa vielä seuraavan viidenkymmenen vuoden aikana, ellei jo paljon aikaisemmin.

10. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    No alienuuden voi aktivoilda valonkansa reikimestari tai sen voi myös itse aktipvoida syvässä meditaatiossa itse mutta se vatii todella syvää medititaatioita . Master Starkiller Master Skywalker teissö on ko se sama viisaus tietoisti voiman kautta mutta jos halaisit saman viisauden vakonalieneide suhten tai ym vastaavan teidän pitäs kurottaa ajatukset tähtiin meditaatiossa ja valonkansoihin silloion saisitte mesterina cosmisen tiividttyn tieto pakeetin mutta , tämnä paketin sisältö vaihtelee onko kysyyssä jedi vai tavalinen aliensielku joka ei ole kulkenut jedin tietä Vai Jediritari Tai Jedimestari . Naurettavalla tavismaisuusella tarkoiitan juuri lily rose vesimiehen kaltasta ja amandan kaltsasta tyyppiä jos heille ei olisi naurettavaa tavismaisuuden ripettä he ymmärtäisivät hyvin jedejä , mutta , kun heillä o, , tämä naurettava tavismaisuden ripe se estää heitä ymmärtämästä Jediritareita ja jedimestareita ja estää heitä näkemästä star warsissa ja star trekissa muuta kuin elokuvaa jos , heillä ei olisi tätä ripettä he ymmärttöisiuvät star warsussa ja star trekissa oleban paljon muutakin kuin elokuvaa . Ja joka on sielultaan puhdasalien ymmärtää tämän star warsin ja star trekin syvällisyyden muuna kun elokuvana täysin . tavis ei ymmärrä yhtään korkeanpaa maailman katsimusta .

Ainostaan sen naurettavan perus uskonoon jutut . toiset tavikset ovat taas skeptikjoja heidän maailmaan ei mahdu mikään henkisyys yhtään .

Taviksia o useampaa sorttia osa skeptilita osa peruskristiillisä .
    kapea katsoisia osa ja nillä niitä joiilla on valonalien sieluna tavis rippeet ne ei ymmärrä jediritarweita tai jedimestareita alkuunkaan . ps tämä oki tämän kirjoituksen vimeinen lisääys nyt taas jatkan t noita kahta nostammani ketjua ja tulee myös ykdi uusi valonalienien maailmojen eläimet valonklansojen planeetoilla uutena ketjuna . muttaa pää tiediyus o loppu tälä hetkellä hyvib pitköksi aikaa mutta jatkuu noi ketjut jotka taas nostin esiin .

t. Kars Skywalker Jedinestari Heradesianvalonlohikäärme

11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Sen mukaan mihin ja kehen kukakin uskoo, ei voi lokeroida ihmisiä taviksiksi tai ei-taviksiksi. Otetaanpa esimerkki: "Synnyin pimeällä planeetalla nimeltä Herbamare. Sen kristallinkirkkaista vesistöistä nousee kultaisia kuplia, jotka räjähtävät ilmassa, ja tuovat planeetalle valon. Siellä kasvaa pelkkiä yrttejä, ja puissa banaanien kokoisia chilipaprikoita. Kalliot välkkyvät kullan ja hopean väreissä. Paikalliset asukkaat ovat 200 metriä pitkiä, ja painavat keskinmäärin 900 grammaa. He ovat väriltään purppuranpunaisia, syöksevät silmistään tulta ja käyttävät ravinnokseen magmaa. Heidän teknologiansa on vuosituhansia meitä edellä". ...
    Okei.. Uskotko?... Jaa etkö?... Olet siis tavis!... Etkö? Niin, et minustakaan ole. Mun mielestä se ei vaan toimi niin, että joku väittää jotain ja sitten kun sitä ei uskota niin on automaattisesti tavis. Vesimies ja Amanda eivät ole sen enempää taviksia kuin sinäkään. Kaikki me olemme ainutlaatuisia, erikoisia ja saman arvoisia.

• Tykkään Tykkään x 2
  12. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    439
    Näinpä.
    Ja Herbamare on maailman suola :D.

• Tykkään Tykkään x 1
  13. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Kars.
    Sanon tän sulle vaan kerran.
    Sä haukuit Rosea tavikseksi. Jos et sattunut muistaan, niin se on meirän akatemian jäsen ja hemmetti, sä loukkaat mun ja muiren mastereiren arvostelukykyä. Me ollahan LR joukkoomme valittu ja jos oot torella sitä miältä, että LR on tavis, niin en voi sanoo muuta kuin et haista paska. Silläkin uhalla, että saan bännit. Katsos kun me, toisin kun te piretään porukasta hualta.
    Joten jos tahrot, että meirän ystävyyssuhre akatemioina jatkuu niin lopeta tollaset puheet heti alkuunsa. Muutoon mä voin vaikka suuttua.

• Tykkään Tykkään x 1
  14. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    439
    Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Kars, on taidettu teikäläistäkin muutaman kerran sanoa tavikseksi, sen verran tunnut viljelevän tuota sanaa ylt ympäriinsä.

15. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Mä käsitin että Veskaria ja Amandaa. Oli miten oli, niin suuri kiitos huolenpidosta. :) Ja ketään ei tule haukkua taviksiksi etenkään maailmankatsomukseen tai uskontoon viitaten.

16. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Vesimiestä ja amamdaa tarkotin sanoin heitä aliensieluiksi jotka kantaa mukanaan taviksen rippeitä . Kun Vesimies rupesi haukkumaan vastasin siihen omalla tavalla musta on harmi että amanda ja vesimies ja muutamat muut valomnaliensielut kantavat tavismaisia rippeitä mukanaan on täällä toki myös niitä perustsaviksia jotka ei tajua sitä korkeanpaa maailman katsomusta yhtään . puhtaita täys taviksia kuten sivusta seuraaja . Näillä taviksen rippeiden kantajilla en tarkottanut Lily Rosea . vaan Vesimiestä ja muita jotka on aktivoineet alienuuden heille se on aktivoitu joko muiden tai itsesä kautta , rohkasen heitä heittämään taviksen rippeen päältä pois silloin he ymmärtäisivät palstan jedejä paljon paremmin ,. tavis on vaan sellanen joka ei ymmärrä jedin maailmaa osa on niitä alkeis uskonnollisia . Jotka ei ymmärrä ä kun sen kirja uskonnolllsuuden , tosin oon sitä mieltä että kaikkiien uskontojen pitäusi muuttua takaisin filosoviksi ja mestarin poluksi .

Mutta kaikki aikanaan maailma muuttuu valonaliemsielujen kautta aikanaan yhä korkeammaksi . Ja hengelllisyys ja uskonot aletaan ymmärtömään ennämmäön jedien lailla filosovana ja mestarin polkuna .

kaikki uskonnot . Rohkaiswennsiis niitä jotka on aliensieluja heittämään ne tavisrippeet naurettavat päältä pois jolla niitä tavis rippeitä on . Jolloin he ymmrtäisvät kaikkia jedejä huomattavasti paremniin täällä on paljon juuri sellasaia mutta myös niitä jotka ymmärtää jedyittä puhtaana aliensieluna kute sinä Lily Rose Master Skywalkerin Padawan VOIMA OLKOON KANSSANNE

17. hells berries Vierailija

Tiedätkö mitä Kars, se että harmittelet sitä mitä itse kukakin kantaa mukanaan, kertoo vain siitä ettet ole minkään sortin mestari. Jos olisit, niin ymmärtäisit, että kaikella on aikansa. Se mitä vesimies kantaa mukaan, on vain ja ainoastaan hänen oma päätöksensä ja vain ja ainoastaan hän itse tietää mitä kantaa mukanaan ja miksi. Samoin Amandan ja muidenkin laita, joita sinä itse olet täällä vuosen mittaan haukkunut. Heissä on paljon enemmän henkisyyttä kuin sinussa.

Saisit hävetä.

• Tykkään Tykkään x 1
  18. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Kesäinen tervehdys jysähdys VOIMA OLKOON KANSSASI sinä olet korkea viisas sielu on täällä joitskin muut jedit ja padawan lily rose uskon että täällä on muitakin he vain eicvät halua vielä tulla esiin toivon että , kaikki tulivat esiin rohkeasti . Mutta en semtään uskoo että haukkujat narsisteja ihan ovat he vaib eivät ole vielä niin korkealla tasolla ja siksi eivät ymmärrä jedejä se on valitetavaa . Voisivaty olla haukkumatta meikäläistä minä kunnoitan heitä hekin voisivat kunnoittaa mua olla haukkumatta kuten vesimies mm

19. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    vesimiis tarjooan sinylle rauhankättä ja toivob että voisdit hyvöksyöä sen , toivon erttä et jatkossa menisi henkiulö kohtasuuksiin en tässäkjään olisi mennyt mutta kun sinä menit puolöustsuduin soturtina tyynesti shadowsilla . Mutta tarjoan rauhaa toivon että . et jatkossa mene henkilökohtasuuksiin . Keskustellaam asoita ei mennä henkilö kohtasuksiin kunnioitan sinua Denn Delen keskustellan jatkossaa asoista . Ei mennä henkilö kohtasuuksiin tehdäänkö rauha ?

20. LR käsitti, ettei häntä tarkoiteta. Tekstissä ei lukenut niin. Joten hän käsitti väärin. Ihan sama mitä Kars tarkoitti, kun se ei ollut vielä selvillä.

21. seitsemänkaksiyksi Vierailija

Maksullinen nainen tekee rahasta mitä tahansa, ennustaja sanoo rahasta mitä tahansa.

• Tykkään Tykkään x 1
  22. jysähdys Vierailija

Joo maksulliset ja jotenkin väsyttää noi liian monen kanssa runkkailleet toistenpuolesta kaikentietäjät, ihan selkeesti heille on käynyt niin, etteivät ole tajunneet terapiaan mennä vaan siinä niinkun otetaan aina vain uusia uhreja,kun ei kyetä kohtaamaan mitä aiheutetaan muille ihmisille. Huarat voisivat avata omia ketjujaan ja viihtyä niissä ja antaa sinkkuihmisten elää ihan sitä omanlaistaan elämää puuttumatta pakkomielteisesti toisten tapaan tätä maailmaa hahmottaa. Mut ehkä kaikentietävä narsisti ei voi avata omia ketjuja, sen elämä on ehkä mennyt muiden puolesta elämiseen tätä ennenkin, eikä niinkuin toisen ihmisen kuuntelemiseen.

Josko vaan ohitat sellaiset keskustelut jotka eivät tyydytä sinun narsistisuuttasi ja oikeassaolemisen pätemistäsi. Ihan vaan tehtailet niitä itsesilaisia juttuja ja katsot josko löydät samankaltaista seuraa. Käytännössä niin, että et vain vastaile Karssille tai jollekin muulle jos hän ei viihdytä sinua. Sairasta tuollainen riehuminenkin on.

Sivusta seuraaja ei kenties ole se alkuperäinen nikinkäyttäjä otaksun? Vai onko niin, että käytös muuttuu, sellaisilla jotka ovat leikkineet tietäjää, kun joutuvat kohtaamaan sen, etteivät ole koskaan osanneet kuunnella muita ihmisiä ja silti niitä uusia uhreja täytyy hakea, eikä niin, että itse tajuaisi sinne terapiaan lähteä, kun ei ole ne ihmissuhteet onnistuneet vaan ollaan haettu niitä uusia kohteita? Ja narsisteiksi matkan varrella on haukuttu muita kohteita, eikä niin, että olisi kohdannut ne omat tekonsa? Tämä viimeinen ei ole henkilökohtaisesti kenellekään, mut säälittää vaan tuollaiset narsistilutkat jotka kaatavat ongelmansa tässä yhteiskunnassa aina vain muiden kannettaviksi. Jälkipolvet jos niitä on toki kantaa sen suurimman taakan, kun lutkamaiset vanhemmat näyttävät miten kumppaneitaan sopii kohdella.

23. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Olen mielenkiinnolla lukenut tätä keskustelua töistä päästyäni. Saanen ensin omasta puolestani korjata kaksi väärinkäsitystä.
    1. Minulla ei ole lukihäiriötä, sillä opin lukemaan 3-vuotiaana, ja ekaluokalla olin 4-5 -luokkalaisen tasolla, ja siitä syystä erityisopetuksen puolella.
    2. En ole maksullinen nainen.
    Sitten mastereideni puolesta, että he eivät .... mä saan bannit jos vastaan suorasanaisesti, joten jätän tähän, koska en jaksa kierrellä ja kaarella.

24. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Lily Rose on viksu syvällinen nainen monilla olisi häneltä opittavaa paljon

ja sinä joka haukuit juuri Lily Rosea . katso itseäsi peliin se näky ei ole kaunus voit vielä muuttua paremmaksi

Last edited: 08.08.2017
  25. Anna.fi-moderaattori Anna-moderaattori Ylläpidon jäsen

Saadut tykkäykset:
    10
    Pistän tämän kiinni kun mennyt täysin haukunnaksi. Otetaan ystävällisempi linja tulevissa ketjuissa tai joudun valitettavasti harkitsemaan bannien jakoa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri