voimat vähissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
Täälläkin yksi joka tarvisi voimia jaksaa huomiseen...
Viimeinen kuukausi melkein ollut yhtä sairastelua meidän perheessä, tuntuu ettei lopu koskaan, 6-7 kertaa jo käynyt lasten kanssa lääkärissä ja aina tulee uutta, miehellä flunssa kestänyt 2viikkoa, itellä ollut kaikkea myös.
Asutaan miehen kanssa eri paikkakunnilla, ja eilen vielä putosi pommi (kännissä, kiukkusena ja väsyneenä) että haluaa erota. Tosin sanoi paljon muutakin ja että huomanna hän tietää olevansa erimies ja erimieltä puheistaan, mutta kuitenkin nää vaivaa ja painaa. Hänen äitinsä kun oli eilen valehdellut musta vaikka mitä ja ilmeisesti aiheuttanut tätä riitaa. Edellisenä iltana vielä mies laittoi viestiä että rakastaa mua, suunniteltiin viikonloppua ja yhteistä lomaa jne.

Nyt vaan tuntuu että mä en jaksa, en hetkeäkään. Pitäis kuitenki pystyä hoitaa lapset. Ja juu, mulla varmaan riippuvuus tähän mieheen, kaikki vaan nyt niin raskasta ja vaikeaa.

Kaikki näin päivsin töissä, siks nyt onkin rankkaa kun kaikki pyörii päässä ja yksin niiden kanssa. Yks kaveri lupas soittaa tai tulla käymän töiden jälkeen eli n. kuudelta ja tiedän että se auttaa paljon. Isäni tulee kolmenaikaan ja auttaa kyllä lasten kanssa jne, mutta eipä se oikeen osaa lohduttaa ja on aika jyrkkä mielipiteissään.
Nyt kun vanhempi lapsikin nukkuu, niin itken vaan nuorempi sylissä. En tiedä mitä tehdä tai mitään, ihan sekaisin.

Tosi ihanaa uuuups että sun asiat niin hyvin. mitähän tällä palstalla sitten teet? Mä pyydän tukea ja apua, katsos kun en pelkää myöntää sitä että on vaikeeta ja oon lopussa.

Mutta tosi piristävä kuulla että sulla asiat paljon paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tosi ihanaa uuuups että sun asiat niin hyvin. mitähän tällä palstalla sitten teet? Mä pyydän tukea ja apua, katsos kun en pelkää myöntää sitä että on vaikeeta ja oon lopussa.

Mutta tosi piristävä kuulla että sulla asiat paljon paremmin.

Hei ei täältä saa apua,hae muualta.

täältä saa rohkaisua elämän vaikeisiin kysymyksiin ja tilanteisiin. parempi olla täällä kuin miettiä yksin pääkopassaan kaikkea. Saa erilaisia näkökohtia kuin yksikseen!

Voimia sulle ap. :hug:
itselläkin aika usein sellaisia tunteita ettei jaksa, väsyttää...

uuuuups: älä lue sellaista mitä et kestä, älä varsinkaan kommentoi tuollaisilla älynväläyksillä, voit pitää ne omana tietonasi tai aloittaa oman keskustelun aiheesta. Ei tarvi toisia masentaa enempää..

kiitos.

Joo tiedän että aurinko paistaa risukasaankin, mutta tää onkin tämänhetkinen tila ja tosi raskas sellainen. Oon tosiaan itkevän vauvan kanssa valvonut 3yötä jolla on korvatulehdus ja hengityksen kanssa vaikeuksia. Päivisin pitäisi jaksaa lisäksi tuota pientä esikoistakin joka alkaa juuri olemaan parantunut. Ja sitä juuri kaipasin ettei tarvi yksin hautoa päässään vaan saa jotain edes ulos, ja siittä ainakin mä saan edes pienen lisävoiman jaksaa.

Täällä on ainakin hyvä purkaa jos osaa olla välittämättä noista joistain törpöistä. Ole onnellinen siitä, että sulla on ystäviä joille puhua! Voit purkaa taakkaasi.