voimaton olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
mikähän mua vaivaa.. tulee nykyään päivittäin tähän samaan aikaan tosi voimaton olo, menee jalatki ihan veltoks ja viluttaa.. mulla ollu tosi rankka viime 6kk... töitä ja koulua, töissä hirvee stressi ja kotonaki vähä stressin aiheita...
pelottaa että tää on jotain vakavaa, mieli on alavireinen ja olo jotenki sumea... työterveyslääkäri ei tahtonu ees uskoa ku kävin, sain manguttua kuitenki saikkua kun en vaan jaksa tehä nyt töitä. kotonaki pienikin askare väsyttää paljon!

Oisit pyytänyt tarkastamaan sun hemoglobiinin? Jos se on matalalla, niin se vie voimat.
Tai sitten vain olet yliväsynyt... koita nyt saikun aikana nukkua ja ulkoilla ja nauttia olosta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Oisit pyytänyt tarkastamaan sun hemoglobiinin? Jos se on matalalla, niin se vie voimat.
Tai sitten vain olet yliväsynyt... koita nyt saikun aikana nukkua ja ulkoilla ja nauttia olosta! :)

hb täytyy olla hyvä koska viimesimmät menkat on ollu joskus kesäkuun alussa, mulla tulee menkat n. 4x vuodessa :)
mua vaan pelottaa tällanen väsymys.. mut oon mä kyl menny ku puolijauhonen talvesta asti..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

hb täytyy olla hyvä koska viimesimmät menkat on ollu joskus kesäkuun alussa, mulla tulee menkat n. 4x vuodessa :)
mua vaan pelottaa tällanen väsymys.. mut oon mä kyl menny ku puolijauhonen talvesta asti..

Entäs jos oletkin raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Entäs jos oletkin raskaana?

en jotanki jaksa uskoa tähän , kierrot niin epäsäännöllisiä.
eikä ees yritetä, käytetään keskeytettyä yhdyntää..