Hae Anna.fi-sivustolta

Voimistuvatko energiat?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä energiaa kaikille, 17.05.2018 klo 12.53.

1. energiaa kaikille Vierailija

Joku tai jotkut trollit ovat heränneet horroksestaan ja ilmaantuneet pilaamaan palstan ilmapiiriä. Täällä on siis oltava jotain varsin vetovoimaista tai heitä ärsyttävää. Positiivisuutta ehkäpä?

Kirjoittelu on vielä sentään lievä tapa purkaa pahaa oloa ja negatiivisuutta yhteiskuntaan, mutta riittääkö se pitkän päälle? Olen lukenut väitteitä voimistuvista henkisistä energioista ajassamme jotka vahvistavat sitä mitä kunkin sisällä onkaan, hyvien hyvyyttä ja pahojen pahuutta. Joudummeko siis lukemaan tulevaisuudessa uutisia ilkivallasta joka kohdistuu uskonnollisiin ja new age tapahtumiin, yhteisöihin sekä yhteisöjen jäseniin ja tiloihin?

2. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Asia voi ainakin osittain liittyä siihen, että me ihmiset kehitymme henkisen evoluution tiellä ja alamme aistimaan kaikkia energioita herkemmin, niin hyviä, kuin huonojakin. Tällöin huonot energiat tuntuvat pahemmilta, voimakkaammilta kuin ennen.
    Suurta hyvän ja pahan taistelua on ennustettu jo kauan, Raamatussa ja muualla. Luulen, että tämä liittyy juuri tuohon energioiden voimistumiseen. Kun positiivinen energia voimistuu, voimistuu negatiivinenkin energia.

Voi olla, että joudumme lukemaan huonoja uutisia New Age - tapahtumiin kohdistuneista hyökkäyksistä liikkeen kasvettua tarpeeksi suureksi. Edessä saattaa olla vielä ties minkälaiset noitavainot. "Noidiksi leimattuja" tuskin länsimaissa enää poltetaan roviolla, mutta pakkohoitoon saattaa joutua paljon helpommin. Nyt jo on ihmisten mielestä kummallista, jos uskoo esimerkiksi luonnonhenkiin, (jotka todellakin ovat todellisia). ❤ Vuonna 2040 minäkin olen ehkä suljetulla osastolla, väkisin vietynä, psykoosilääkkeitä täyteen pumpattuna. Se ei kuitenkaan vaikuta siihen tietoon jonka olen luonnolta ja oppailtani saanut. Henkioppaat, enkelit, ja voimaeläimet jätä meitä, vaikka makaisimme mielisairaalan lepositeissä kuola poskella ja pää lääkkeillä turrutettuna. Kukaan ei sitä tietoa ja / tai uskoa voi meiltä viedä pois, jos se on tarpeeksi vahvaa.:) Me olemme vahvoja. ❤

3. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    617
    Totta. Itse ehkä alan uskoa nuihin vasta myähemmin tänä vuanna. Eikös kevät ole sitä aikaa, kun kaikki aktivoituu, mutta kun syksy tuloo ja tappaa puut ja kukkaset, niin kaikki muukin kualee.

4. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Hmmm... Selittäisitkö hieman tarkemmin, mitä tarkoitat?

5. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    617
    Jos tuassa trollien jutussa on sama juttu kun kasveilla. Keväällä trollit heräävät eloon ja alkavat kirjootella tännekkin, mutta kun saapuu synkkä ja kurja syksy, niin trollit kualevat aivan kuten monet kukat ja puut. Tai eivät kuale, mutta puut purottavat vihriät lehtensä ja kukat sulkevat itsensä talven ajaksi. Tai mitenkä mikäkin kukka nyt sitten talvehtiikaan. Koska näitä trolleja ei näin palajon ollut syksyllä, mutta keväällä niitä on taas alakanut olla.

6. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    634
    Okei, kiitos, nyt mä ymmärrän. :)
    ...Ja nyt onkin sopiva aika lähteä koiran kanssa ostamaan kaupasta popcorneja, ja kannustaa sen jälkeen Suomi voittoon positiivisia energioita apuna käyttäen. :D Jotkut henkiset ihmiset eivät yhtään pidä kilpaurheilusta. Minä pidän, ja voin joskus perustellakin, että miksi. Siitä aiheesta voisi aloittaa ihan oman ketjunkin, joskus kun ehtii... Vaikka pelin jälkeen tai huomenna (?). :) Mukavaa iltaa!:)

7. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    617
    Jos ehrit, niin tee tänään. Silloon mäkin kerkiän ottaan osaa keskusteluun, ennen reissuani.:)

8. energiaa kaikille Vierailija

Kah! Vuodenajan mahdollinen vaikutus trollailuun ei tullut mieleenkään.

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 567
    Tai sit son kevätmasennus. Eihän nuilla trolleilla ja nikkienperässäjuoksijoilla oo asiat kunnos. He ei tajua että se näkyy kaikille se heidän henkinen paha olo.

• Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari