Voimmeko antaa vauvalle tämän nimen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Benita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Benita

Vieras
Haluaisimme antaa vauvalle nimeksi Aleksanteri, jota ollaan mietitty jo vuosia jos poika saadaan. Suvussa on yksi vauva joka on Akseli, toiset nimet on ihan erilaiset ja tulee olemaan. onko kuitenkin teidän mielestä matkimista? tai liian samanlaiset. ollaan paljon tekemisissä näiden kanssa. Pitäisikö kysyä heidänkin mielipide?

Haluaisimme antaa vauvalle nimeksi Aleksanteri, jota ollaan mietitty jo vuosia jos poika saadaan. Suvussa on yksi vauva joka on Akseli, toiset nimet on ihan erilaiset ja tulee olemaan. onko kuitenkin teidän mielestä matkimista? tai liian samanlaiset. ollaan paljon tekemisissä näiden kanssa. Pitäisikö kysyä heidänkin mielipide?

ihan hyvin mun mielestä vois antaa, eivät ole liian samanlaiset nimet. Mun sisko anto tytölleen nimeks Tiia ja mä oon Tiina, menee usein sukulaisilta ja tytön vanhemmiltakin nimet sekaisin. Kutsuvat tyttöä usein Tiinaksi.

Mun mielestä vois vaikka veljeksille antaa nimiksi Akseli ja Aleksanteri, eli ei oo mun mielestä liian samanlaiset :) Mutta jos tämä Akselin perhe on herkästi loukkaantuvaa sorttia, kysyisin ehkä heidän mielipidettään ensin...

Minun mielestä jokainen vanhempi antaa lapselleen sen nimen minkä itse haluaa. Siihen ei tarvita mummin, kummin, naapurin tai kenenkään mielipidettä tai suostumusta.

Yhteistyössä