A
"aloittaja"
Vieras
Eli meillä on menty huonompaan suuntaan jo muutama vuosi. Syynä on miehen käytös, joka välillä on huomioonottavaa, hellää ja vuorovaikutteista, mutta yhä enenevässä määrin itsekeskeistä. Ryyppää viikonloput, pyörii omassa erinomaisuudessaan, uskoo että hän enemmän tienaavana on ansainnut "luppohetkensä" jolloin edes lapset eivät saa häntä häiritä. Lähtee ilman mitään sanomisia kavereilleen ryyppäämään tai sitten valehtelee lapsille esim. menevänsä "töihin".
Ilmoitin haluavani erota. Olen tehnyt sen kerran aikaisemminkin, mutta annoin periksi kun mies lupasi yrittää, lopettaa juomisensa ja ottaa muita huomioon. Yrittihän se, varmaan kolme viikkoa...
Taas sama homma. Mies haluaa yrittää. "Anna mun näyttää, että mä pystyn siihen"
Voinko tehdä selvät pelisäännöt, vaikka ihan paperille. Mitä siedän ja mitä en. Jos ei tule tuloksia, lähden lasten kanssa etsimään uutta asuinpaikkaa... Voiko niin tehdä? Olisiko siitä mitään apua?
En halua antaa helpolla periksi, mutta kun sama kaava toistaa itseään ja "syy" on aina miehen käytöksessä ja ajattelutavassa...
Ilmoitin haluavani erota. Olen tehnyt sen kerran aikaisemminkin, mutta annoin periksi kun mies lupasi yrittää, lopettaa juomisensa ja ottaa muita huomioon. Yrittihän se, varmaan kolme viikkoa...
Taas sama homma. Mies haluaa yrittää. "Anna mun näyttää, että mä pystyn siihen"
Voinko tehdä selvät pelisäännöt, vaikka ihan paperille. Mitä siedän ja mitä en. Jos ei tule tuloksia, lähden lasten kanssa etsimään uutta asuinpaikkaa... Voiko niin tehdä? Olisiko siitä mitään apua?
En halua antaa helpolla periksi, mutta kun sama kaava toistaa itseään ja "syy" on aina miehen käytöksessä ja ajattelutavassa...