Voinko jättää 7v kaverinsa kanssa meille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kata

Vieras
ekaluokkailainen tuli kaverinsa kanssa meille mutta mun on kahdelta lähdettävä käymään asioilla. ja tolla kaverilla lupa olla kolmeen eikä sillä kännykkää jolla soittas kotiiin eikä tiiä äitinsä numeroa.
voinko mä sit jättää noita sankareita tänne meille kahestaan vai lähetänkö ton kaverin jo kotiin?
onko se mun vastuulla jos jotain sattuu? epätodennäköistä mutta kuitenkin.
jos oma lapsi vaan jäis niin en edes miettis, se kyllä vois sen tunnin ollakin yksin.

Mä olen ajatellut sen niin, et jos kaverin äiti on sitä mieltä et meillä ollaan mun vastuulla, niin silloin ko äiti saa soittaa ja sopia mun kanssa asian etukäteen, eikä niin, et tänne tullaan ja sit oletetaan että mä huolehdin.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Jos pojan äiti tietää että sinä olet kotona ja on sen varjolla päästänyt pojan teille, niin sitten voi olla kyseenalaista....

tätä mä just epäilen, kun tietää että oon äitiyslomalla, vauvan kans kotona. mut nyt toi aika on sovittu, mun kohta pakko lähteä

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Mä olen ajatellut sen niin, et jos kaverin äiti on sitä mieltä et meillä ollaan mun vastuulla, niin silloin ko äiti saa soittaa ja sopia mun kanssa asian etukäteen, eikä niin, et tänne tullaan ja sit oletetaan että mä huolehdin.

no toiki totta! olen sanonu että ei kamuja tuotas kysymättä mutta ei se aina näy niin menevän

Yhteistyössä