voinko jo unohtaa?pettäminen vai ei?antakaa mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neinen

Vieras
tilanne oli se:muutettiin erilleen,jatkettiin kuitenkin seurustelua.mies oli luonani usean päivän,hermostuin kun ei tehnyt mitään,makasi vain koneella,harrastettiin seksiä,jne.minä huushollasin.sanoin että pidetään parin päivän tauko.no,mies sitten hillui baareissa ja minä hermostuin,sanoin ettei varmaan ole paras mahdollinen idea että tulee luokseni yöksi,kun sanoi että tulisi.tästä hän hermostui,ei vastannut viesteihini pariin päivään.torstaina lähetin että erotaan sitten.ei kuulunut mitään.perjantaina hän oli jo päivällä ympärijuovuksissa,illalla oli suudellut baarissa jonkun toisen naisen kanssa.ei ole olut yhteyksissä tähän naiseen ennen eikä jälkeen.oli kuulemma toiselta paikkakunnalta.se ei merkinnyt mitään.eivätkä olleet kauaa "yhdessä" baarissa edes olleet.

kysymys:lasketaanko tämä pettämiseksi,ja voinko jo yrittää ynohtaa asian?

saimme asiamme sovittua ja elelemme yhdessä,on ollut todella ihanaa ja mies on näyttänyt välittämisesnsä minulle.mutta luottamaan en edelleenkään pysty ja tuo asia pyörii välillä mielessäni.

olen puhelimet tarkistanut,ei ole naisen numeroa,ei hämäriä viestejä tai muuta.ei siis ole pitänyt mitään yhteyttä.siltikin....

Alkuperäinen kirjoittaja neinen:
tilanne oli se:muutettiin erilleen,jatkettiin kuitenkin seurustelua.mies oli luonani usean päivän,hermostuin kun ei tehnyt mitään,makasi vain koneella,harrastettiin seksiä,jne.minä huushollasin.sanoin että pidetään parin päivän tauko.no,mies sitten hillui baareissa ja minä hermostuin,sanoin ettei varmaan ole paras mahdollinen idea että tulee luokseni yöksi,kun sanoi että tulisi.tästä hän hermostui,ei vastannut viesteihini pariin päivään.torstaina lähetin että erotaan sitten.ei kuulunut mitään.perjantaina hän oli jo päivällä ympärijuovuksissa,illalla oli suudellut baarissa jonkun toisen naisen kanssa.ei ole olut yhteyksissä tähän naiseen ennen eikä jälkeen.oli kuulemma toiselta paikkakunnalta.se ei merkinnyt mitään.eivätkä olleet kauaa "yhdessä" baarissa edes olleet.

saimme asiamme sovittua ja elelemme yhdessä,on ollut todella ihanaa ja mies on näyttänyt välittämisesnsä minulle.mutta luottamaan en edelleenkään pysty ja tuo asia pyörii välillä mielessäni.

olen puhelimet tarkistanut,ei ole naisen numeroa,ei hämäriä viestejä tai muuta.ei siis ole pitänyt mitään yhteyttä.siltikin....

vitut se susta välittää, pani toista, ja sietää sua. toisel oli parempi pillu ku sul

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos nyt olet välit poikki laittanut ei hänen touhunsa sitten sen jälkeen sinulle kuulu.

niin,hänen puoleltaan vain ei mitään vastausta silloin kuulunut,meinasiko sitten että"no ollaan erottu sitten". kuitenkin seuraavana lauantaina törmättiin baarissa,ja hän sanoi että koitas nyt päättää sitten mitä ollaan.sanoin että etkös sinä jo päätöksen tehnyt kun toisen kanssa olit.hymähteli vaan.sunnuntaina pyyteli anteeksi ja lupasi kuun taivaalta,kävi luonani monta kertaa ja odotti minua iltamyöhällä pihallani,kun olin töissä.kaikkea mitä ei normaalisti ole koskaan tehnyt

Alkuperäinen kirjoittaja voi:

vitut se susta välittää, pani toista, ja sietää sua. toisel oli parempi pillu ku sul

minkäköhän ihmeen takia ei sitten ottanut tätä toista naista,en minä häntä takaisin vinkunut

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos nyt olet välit poikki laittanut ei hänen touhunsa sitten sen jälkeen sinulle kuulu.

niin,hänen puoleltaan vain ei mitään vastausta silloin kuulunut,meinasiko sitten että"no ollaan erottu sitten". kuitenkin seuraavana lauantaina törmättiin baarissa,ja hän sanoi että koitas nyt päättää sitten mitä ollaan.sanoin että etkös sinä jo päätöksen tehnyt kun toisen kanssa olit.hymähteli vaan.sunnuntaina pyyteli anteeksi ja lupasi kuun taivaalta,kävi luonani monta kertaa ja odotti minua iltamyöhällä pihallani,kun olin töissä.kaikkea mitä ei normaalisti ole koskaan tehnyt

sai namia muualta, ja kun nami meni kotikonnuille sun römpsäs rupeski kiinnostaa

Alkuperäinen kirjoittaja voi:

minkäköhän ihmeen takia ei sitten ottanut tätä toista naista,en minä häntä takaisin vinkunut
Se nainen ei kenties huolinu sitä äijää.Eikä o pettämistä jos ite oot sanonu että lopetetaan,vastas äijä tai ei.
Tarttis tietää mitä haluaa.

Sinähän hänelle ilmoitit että erotaan.
Ei kai siinä sen kummempia ole.

voisko jotkut järkevät ihmiset vastailla,kiitos

ja sun touhus tollasen kutaleen kanssa on järkevää.
mitä vingut?
mikä on ongelma?

joko otat sen, tai sitten et!!!

mitä sä päätäsi vaivaat kaikel muulla??

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei pettämistä mun mielestä.
Mutta niiiiin tuhoon tuomittu suhde tuntuu kyllä olevan.

niin.sanoin miehellekkin että tää vaivaa mua,joskus on viikkoja etten edes muista koko asiaa,mutta sitten taas...mies sanoi ettei tee mitään mikä ei mun mielest olis ok.ja että meillä on niin paljon pelissä että on onnistuttava yhdessä

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
mä en kyllä enää yrittäis, koska asia jäis vaivaamaan. vaikka eroais, ei tarvi heti etsiä seuraavaa. saa toki etsiä, mutta itse en sitä arvostaisi.

ihmettelin kyllä että mies teki niinkuin teki.vuosia oltu yhdessä ja riitoja ollut miljoona,ollut joskus baarissakin mutei koskaan ole tehnyt mitään tällaista,enkä koskaan edes ajatellut että tekisikään.mutta nyt sitten...

Voipi olla, että tuo asia palaa siun mieleen, koska on varmasti ollut raskasta aikaa
Aika paljon miehes on koheltanut. Mutta hyvä jos asiat sovittu ja oikeasti hyvin menee, ei tartte sanoo,et jätä se sika ;)

Miä ehkä laskisin pettämiseks kuitenkin...
Ja jos se sinuu vaivaa, niin juttele vaan lisää sen miehes kanssa..
Ehkä siä sen joskus unohdat

Siis puhuitko ap ekassa viestissäsi jostakin ihmisesestä? Kuvailemasi käyttäytymisen perusteella mieleeni tuli lähinnä jokin loiseläjä tai alkueläin. Saanko kysyä, missä on itsekunnioituksesi? Mitä helvettiä teet tuollaisella idootilla? Sano sille, että jos hän haluaa olla kanssasi, menee minnesotaan tai myllyhoitoon, opettelee käyttäytymään, menee töihin ja pitää munat housuissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Voipi olla, että tuo asia palaa siun mieleen, koska on varmasti ollut raskasta aikaa
Aika paljon miehes on koheltanut. Mutta hyvä jos asiat sovittu ja oikeasti hyvin menee, ei tartte sanoo,et jätä se sika ;)

Miä ehkä laskisin pettämiseks kuitenkin...
Ja jos se sinuu vaivaa, niin juttele vaan lisää sen miehes kanssa..
Ehkä siä sen joskus unohdat

en ole tainnut kysyä edes syytä miksi mies teki niin.paljon siitä kyllä puhuttiin tapahtuneen jälkeen.mies sanoi viimeksi tänään että se ei todellakaan merkinnyt hänelle mitään ja yrittää korvata minulle siitä aiheutuneen mielipahan.mielipaha on kyllä aika lievä ilmaisu siitä asiasta.tiedän ettei mies tehnyt muuta kuin pussaili naisen kanssa,ei poistunut sen kanssa baarista,joten ei ole enempää tämän naisen kanssa häärännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja musta vieras:
Siis puhuitko ap ekassa viestissäsi jostakin ihmisesestä? Kuvailemasi käyttäytymisen perusteella mieleeni tuli lähinnä jokin loiseläjä tai alkueläin. Saanko kysyä, missä on itsekunnioituksesi? Mitä helvettiä teet tuollaisella idootilla? Sano sille, että jos hän haluaa olla kanssasi, menee minnesotaan tai myllyhoitoon, opettelee käyttäytymään, menee töihin ja pitää munat housuissaan.

on vähentänyt juomista 75%,käy kyllä töissä, ja munat ovat pysyneet housuissa,silloinkin kun tämä tapahtui.

Ihana kypsä ja aikuinen parisuhde teillä. Ikää oli?
Ei täällä voi kukaan sun puolesta sanoo et joo unohdat, kun itse tiedät miten kauan asia painaa. Hetken aikaa voi mennä hyvin, kun mies hyvittelee (mitähän hän muuten hyvittelee, sähän hänet jätit) tekemisiään, mutta ennen pitkää tulee taas jotain skismaa. Anna olla ja kasva aikuiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Ihana kypsä ja aikuinen parisuhde teillä. Ikää oli?
Ei täällä voi kukaan sun puolesta sanoo et joo unohdat, kun itse tiedät miten kauan asia painaa. Hetken aikaa voi mennä hyvin, kun mies hyvittelee (mitähän hän muuten hyvittelee, sähän hänet jätit) tekemisiään, mutta ennen pitkää tulee taas jotain skismaa. Anna olla ja kasva aikuiseksi.

eikai sellasta parisuhdetta olekkaan ettei jotain skismaa joskus tulisi.niin,ei hänen sitten kuuluisi hyvitellä,mutta olisiko se rakkautta jos mies vain kohauttaisi olkiaan ja sanoisi ettei se asia kuulunut sulle kun mut jätit?ja ikää ei kannata sekoittaa tähän,sitä on molemmilla riittävästi

Yhteistyössä