Voinko luottaa että raskaustesti on oikeassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanniainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sanniainen

Uusi jäsen
07.07.2015
1
0
1
32
Tilanteeni on siis tämä: Otin laatan toiseksi viimeisen pillerin 24h myöhässä ennen taukoviikkoa. Menkat tuli normaalisti, mutta niiden jälkeen alkoikin tapahtua kummia. Minulla oli paljon alkuraskauden oireita (mm. nännit melkein kosketusarat ja niihin tuli valkoisia näppylöitä, alavatsaa nippaili ja yskiessä oli repäisykipuja).

Oireet kestivät pari viikkoa, jonka jälkeen minulla tuli taas menkat normaaliin aikaan. Vuoto oli kuitenkin normaalia niukempaa ja koostumukseltaan kirkasta ohutta verta, jonka seassa koko vuodon aikana ainoastaan pari isompaa hyytymää (ei siis lainkaan pieniä hyytymiä). Ihmettelin menkkojen koostumusta, joka ei rehellisesti viitannut keskenmenoonkaan...

Nyt kuukautisista on jo puoli toista viikkoa, ja raskausoireita on ollut koko tämän ajan. Kolmena aamuna minulla on ollut aamupahoinvoitia, rinnat ovat edelleen turvoksissa ja alavatsalla tuntuu yksittäisiä nippaisuja pitkin päivää. Tein raskaustestin tänään ja se oli niin puhdas negatiivinen kuin mahdollista. Voinko luottaa testiin, vai mikä näitä kummia oireita edelleen sisälläni aiheuttaa?

Pillereitä olen syönyt koko tämän ajan normaalisti sitä yhtä unohdusta lukuunottamatta.

Yhteistyössä