Voinko luottaa tähän plussaan? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kp:t sekasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";25740269]Onko digi muuten näyttänyt kuinka aikaisin? Vitsi kun tosiaan en tiedä tätä kiertoa arrrrrrgggghhhhh!!!![/QUOTE]

Vaikket tiedäkään kiertoa, niin jos nuo viivan tyngät ovat merkki positiivisesta tuloksesta, niin sitten varmasti jo viikon päästä pitäis näyttää vahvaa plussaa.

Mun kierto on 26-49 päivää. Viimeksi tein testin kp 28 (koska tuli sellainen tunne), sain siihen siis hyvin hailakan haamun ja samana päivänä digillä tuloksen raskaana. Noista digeistä mulla ei tosin oo kuin ton yhden testin kokemus.

Tein tuon pregchekin, näköjään en osaa olla pissimittä jos niitä on kaapissa. Tosin mieskin avustaa kyllä nyt tätä testausta kantamalla noita tänne.

On tää musta selvästi vahvistunu eilisestä, vielä haalea mutta mielestäni nyt jo väriäkin näkyy kuvassa.

Ja jos jotain ärsyttää tänne kuumeiluni niin pahoittelen. En vain halua ystäville puhua vielä asiasta ja kun tätä ollaan näin pitkään toivottu en voi olla hermoilematta. Tiedän, että viikko eteenpäin ja kaikki näkyy, mutta se ei aina ole vain niin helppoa.

Toivottavasti ymmärrystä löytyy tälläisille hömppäketjuillekkin.

No näkyy siinä väriä. Mutta me tai kukaan muu ei voi taata näin alussa että alkaako kunnolla kasvamaan. Kyllä se aluillaan on, tulevat viikot näyttää sitten tulevan

No näkyy siinä väriä. Mutta me tai kukaan muu ei voi taata näin alussa että alkaako kunnolla kasvamaan. Kyllä se aluillaan on, tulevat viikot näyttää sitten tulevan

En minä sitä takaamista keneltäkään odotakkaan, vaan lähinnä omaksi hermojen rauhoittamikseksi tänne laitan.
Olisi kiva jollekin kertoa, mutta pidän kiinni sopimuksestamme joten tänne sitten.

Sillä laitoin edelliseen viestiin, että toivottavasti ymmärrystä löytyy näille hölmöille ketjuille.

Ei se viiva vahvistu täällä, eikä kukaan voi sitä taata tietenkään enkä sitä odotakkaan.

moni on saanut selkeän plussan muilla testeillä kun cb vielä haamuilee. toisaalta taas nuo liuskatestit näyttää pinnastaan johtuen haaleampaa viivaa kuin muut testit.

itse testasin kun menkat oli pari päivää myöhässä RFSU:n vastaavalla liuskatestillä plussan joka oli melkeinpä vaaleampi kuin tuo eka kuvasi ja tuo plussa täytti eilen 9kk :) muuten, jos saat noin selvän viivan parin tunnin pissaamatta ololla niin kyllä sä raskaana oot. monelle muuten on tuo digitesti näyttänyt raskaana kun muut testit on vielä haamuillut :)

onnea :hug:

Juu, malttamaton olen, tunnustan itsekkin. :D Niin kauan tätä toivottu, niin ihana homma jos olisi näin. Jos tietäisin kierron odottaisin, mutta nyt kun on niin sekaisin niin on vaikeaa. :/ Ja koska kierto voi venyä johonkin ihan älyttömyyksiin myös niin parempi testailla välillä.

Melkein tekis mieli nyt rohkaistuneena käydä hakee se digitesti... *vihellys* Tosin se voi tiputtaa korkealta ja kovaa..

Ja kyllä se vaan näköjään vaikuttaa kun muutkin sen plussan näkee, mieli paranee. :D

Kiva chef kun kommentoit uudestaan vielä! =)

Anatolia mä olen kanssa noilla pregchekeillä saanu yleensä pelkkää negaa ja tälläisiä viivoja ei ennen ole piirtynyt. :)

Mie testailin ja linkittelin tänne samanlaisia plussatestejä muutamia kuukausia sitten. Testejä oli kaapissa ja tein ne sitten kaikki pois, yhden aamulla yhden illalla :D Kyllä se joka kerta vahvistui, ja tää viimisin on kyllä jo ihan selkeä plussa. Luulisin että sulla on viikkoja nyt noin 4 ja risat, tuon viivan värin vuoksi. Mulla kans pitkä kierto, niin neuvolasta laittoivat tk:n varhaisultraan varmistaan raskauden kesto :)

Voi, että kun mäkin pääsisin odottamaan pienokaista. <3 =)
Mä ajattelin joka tapauksessa mennä siihen varhaisultraan itse, varaan neuvola ajan varmaan vasta sen jälkeen. Uskaltaisko sen digin viikkoihin yhtään luottaa?

Kuopuksesta mulla oli tälläisiä viivoja n.6 päivää ennen menkkojen alku päivää. Toisaalta jokainen raskaushan on erilainen, että saas nähdä.
Ja onnea kultakurkku sinun raskauteen! =)

Jos joku vielä tätä lukee jaksaisiko vastailla, en uutta aloitusta viitsi tehdä.

Eli miten sen varhaisultra ajan varaan? Pitäisikö tehdä se digi ja sen mukaan mennä vai varaisinko tästä plussasta 3-4 viikon päähän?

On tää uskomatonta. Tosin nyt jännittää kovin pysyykö matkassa. Jännityksestä toiseen. :)