Voinko mä laittaa lapselle jarrusukat jalkaan kylpylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nukkis

Vieras
Eli ekaa kertaa olen alle 3-vuotiaan kanssa menossa kylpylään ja kuulin että siellä (siis ihan aikuistenkin mielestä ) on tosi liukas lattia suihkutiloissa.

Voinko mä siis laittaa lapselle jarrusukat jalkaan sinne? Onko se sallittua?
Mitään sinne soveltuvia tossuja meillä ei ole, enkä ehdi tähän hätään ostamaankaan.

En haluaisi ottaa sitä riskiä, että lapsi kaatuu, varsinkaan kun ei ole tottunut uimahalli- tai kylpyläympäristöön eikä välttämättä osaa tarpeeksi varoa.

Kotona on pakko pitää jarrusukkia kun kylppärin lattia on niin liukas, että vaikka seisoo paikallaan niin menee nurin kun lattia kastuu :/

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
pidä sitä lasta kädestä kiinni...

No kyllä aionkin pitää siellä suihkuosastolla.
Mutta olishan se kiva, ettei tarttis kädestä vetää vähän väliä, kun meinaa mennä nurin.

Onko ne sukat nyt niin nounou sitten?

Voi kai sinne laittaa, mutta yhtä hyvin voi toisaalta opastaa lasta että täällä kävellään varovasti, juosta ei saa. Oppisi lapsi siitä sitten ehkä teidän kylppärissäkin tasapainoilemaan, joskushan sekin on opittava. Meillä on sujunut hyvin kylpylässä varovasti kävely vaikka siitä on välillä pitänyt vesiliukumäen lähellä muistuttaa kun lapsilla kiire sinne. Jos ette ole aiemmin kylpylässä olleet niin veikkaisin että lasta enemmänkin jännittää ja on sun lähellä kuin että lähtisi suihkutiloissakaan juoksentelemaan ympäriinsä.

Yhteistyössä