Voinko mä soittaa tk:lle vai mihin? Tarvitsen kipeästi apua. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Epäilen vahvasti, että siskollani on syömishäiriö.
Olen hänen kanssaan puhunut asiasta ja hän kielsi asian.
En enää tiedä mitä tehdä. Mietinkin, että voinko soittaa tk:hon ja kysyä miten mun tulisi toimia?
Asutaan eri paikkakunnilla siskon kanssa..
sekavaa tekstiä, mutta huoli on kova ja halu auttaa vielä kovempi.

Kannattaisi laittaa asia jo otsikkoon, tulisi enemmän avauksia.

En valitettavasti osaa neuvoa, mistä voisit kysyä apua. Apuahan olisi saatava. Tosin sen verran olen kuullut ja ymmärtänyt, ettei syömishäiriöistä voi auttaa niin kauan kun itse kieltää asian :(

Jos siskosi on alaikäinen, niin yhteys siskosi kotipaikkakunnan ( mahdollisesti asuinalueen, jos osaat oikean tiedon etsiä) lastensuojeluun. Jos hän on täysi-ikäinen, niin etpä sinä oikein voi muuta kuin yrittää puhua siskollesi, että hän hakisi apua. Mt-tstoon ajanvaraus tai vaikka ihan terveyskeskukseen.

ei taida tk pystyä auttamaan, jos ei siskosi halua apua. Entäs vanhempanne? Onko siskollas kumppania? Jos kokooonnutte yhteen miettimään miten vois auttaa ja patistaa hoitoon? Vaikea asia. Kovasti jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
ei taida tk pystyä auttamaan, jos ei siskosi halua apua. Entäs vanhempanne? Onko siskollas kumppania? Jos kokooonnutte yhteen miettimään miten vois auttaa ja patistaa hoitoon? Vaikea asia. Kovasti jaksamista!

Ei varmasti voikkaan. mutta jos he osaisivat kertoa miten kannattaa toimia jne.

Meidän äitille ei olla sanottu mittään. Minä ja 2 muuta siskoani ollaan asiaa pohdittu. Tämä sairastunut sisko ei tiedä muiden kun minun tietävän. Pohtii selvästi asiaa, sillä on normaalia hiljaisempi jne.

Kiitos, ei ois uskonut että omalle kohdalle sattuu.:(

Yhteistyössä