V
vieras
Vieras
meidän naapurissa on 10 vuotias tyttö josta oikeestaan kukaan naapuri ei pidä,se kulkee talosta taloon että voiko tulla kylään,sillä kai ei omia(oman ikäisiä) kavereita ole koulusta ja se on mm. varastanut naapurista ja käskenyt niiden lapsen haukkua omaa äitiään hu*raksi yms.. ja meille tullessaan määrää mitä tehdään ja meidän lapset katsoo sivusta kun se menee tietokoneelle pelaamaan tai sitten se keksii omituisia leikkejä ja käskee lapsien hakee sille pakastimesta jäätelöä jne..
se ei usko mun sanaa ja valehtelee mullekkin päin naamaa..ja se on oven takana monta kertaa päivässä. voinko mä sanoo sille että etsis naapureista oman ikästä seuraa kun meidän vanhin lapsi on vasta 6v? kun se ei anna olla rauhassa edes tuossa omalla pihalla vaan tulee heti meidän pihaan kun näkee että lapset on pihalla.
se ei usko mun sanaa ja valehtelee mullekkin päin naamaa..ja se on oven takana monta kertaa päivässä. voinko mä sanoo sille että etsis naapureista oman ikästä seuraa kun meidän vanhin lapsi on vasta 6v? kun se ei anna olla rauhassa edes tuossa omalla pihalla vaan tulee heti meidän pihaan kun näkee että lapset on pihalla.