voinko mitenkään olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Onkohan mitenkään mahdollista että olisin raskaana?
Kahdet, tavallista niukemmat menkat nyt takana.
Raskaustestäjä olen tehnyt päivää ennen ensimmäisten menkkojen alkua, sitten menkkojen alkamispäivänä (ennen kuin menkat alkoivat), viikko ja kaks viikkoa niiden jälkeen.
Aina on näyttänyt negatiivista.
Nyt en näiden toisten menkkojen jälkeen vielä ole testiä tehnyt...
Sillä mietin, kun menkathan (ainakin jonkinlaiset) voi tulla vaikka on raskaana...
Mutta näyttäiskö testi raskaana tai ei raskaana olemisen varmasti tässä vaiheessa?

Itse teen testit sitten kun niitä menkkoja ei näy..turhaa niitä joka menkkojen jälkeen on tehdä,suurempi todennäköisyys on ettet ole raskaana jos menkat kerta tulevat. Et siis ole raskaana! En tiedä oliko tämä helpotus vai suuri pettymys. Odota jos niitä ei näy ja sitten ala epäillä raskautta :)

Itse teen testit sitten kun niitä menkkoja ei näy..turhaa niitä joka menkkojen jälkeen on tehdä,suurempi todennäköisyys on ettet ole raskaana jos menkat kerta tulevat. Et siis ole raskaana! En tiedä oliko tämä helpotus vai suuri pettymys. Odota jos niitä ei näy ja sitten ala epäillä raskautta :)

Siis nämä toiset menkat alkoivat perjantaina,mutta ovat yhtä niukat kuin edelliset.
Pelottaa, sillä raskaus ei missään nimessä olisi nyt toivottu...

Voiko siis testit (noinkin monet) näyttää negaa vaikka oikeesti olisi raskaana?

Toosi harvoin menkat tulee säännöllisesti mikäli nainen on raskaana!!Mikset luota jo ette ole raskaana???? ensimmäisenä kun soittaa äitiysneuvolaan kysytään milloin on ollut viimeiset kuukautiset,niisen perusteella lasketaan laskettuaika! joten lopetappas se raskauden pelkääminen ja sitten kun menkat jää kokonaan pois niin tee testi :)

Kyllä testeissä pitäisi tuossa vaiheessa näkyä, olisithan jo todella pitkälle raskaana jos meinaat, että nämä kahdet niukat kuukautiset olisivat tulleet raskauden aikana. Olisit siis jo viikolla 8-10, jolloin hcg lukemat olisivat todella suuria ja pitäisi pärähtää selvä plussa suurinpiirtein sillä sekunnilla kun virtsa tikkuun osuu.

Jos olisit vasta tästä kierrosta raskaana niin voi olla, että näkyisi vasta 3-4 päivän päästä, mutta aika epätodennäköiseltä nyt vaikuttaa.

Yhteistyössä