Eli olin yhdynnässä vähän reilu kuukausi sitten,sen jälkeen aamulla oli tosi kumma olo, ja väsytti siitä asti on ollu hirveä väsymys...
sitten tuli että ruoan jälkeen hirveä täysi olo.. se oli vielä oviksen aikoihin.
sitten 2viikon päästä taas olin yhdynnässä ja sen jälkeen jatkuivat oireet
mutta ilmavaivoja on alkanut tulemaan päivittäi ainakin 5päivässä(en siis ennen ole kauhiasti päästellyt
) hirveä nälkä kokoajan..ja jano, ja pääkin on kipeä lähes jokapäivä ei kyllä kauhean kova pääkipu ja pyörryttää, seksi ei huvita.
ja tuosta yhdynnästä on torstaina 3viikkoa..ja yhdynnästä 2päivää niin mun menkat alko. se oli ihan tummaa ja oli jotain isoja hyytymiäkin. mutta voinko olla raskaana? tein testin heti menkkojen loputtua ja näytti negaa kumminkin.
sitten tuli että ruoan jälkeen hirveä täysi olo.. se oli vielä oviksen aikoihin.
sitten 2viikon päästä taas olin yhdynnässä ja sen jälkeen jatkuivat oireet
mutta ilmavaivoja on alkanut tulemaan päivittäi ainakin 5päivässä(en siis ennen ole kauhiasti päästellyt
ja tuosta yhdynnästä on torstaina 3viikkoa..ja yhdynnästä 2päivää niin mun menkat alko. se oli ihan tummaa ja oli jotain isoja hyytymiäkin. mutta voinko olla raskaana? tein testin heti menkkojen loputtua ja näytti negaa kumminkin.