Voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piste"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piste"

Vieras
Pillerit jätettiin pois vuoden alusta ja ensimmäinen päivä kun jätin pillerin ottamatta oli 3.1. 'Kuukautiset' tuli heti parin päivän päästä. Mitään ehkäisyä ei olla käytetty. Söin ensin monta vuotta e-pillereitä ja viimeiset n. 1,5 vuotta minipillereitä, joilla kuukautiset tuli epäsäännöllisesti muutaman kuukauden välein,viimeiset pari kk tuntui että vuotaa vähän väliä..
Nyt ei kuukautisia näy eikä kuulu ja mulla on kauhea arpominen että teenkö testin vai odotanko vielä pari päivää..Olisko voinu napata näin nopeasti?:o

Mä olen sitä mieltä, että aina jos on nusautellut käyttämättä ehkäisyä, voi olla raskaana :D
Noi ekat "menkat" ei ole välttämättä olleet menkat, ja voit olla raskaana vaikka testi olisi negaa. Itte tulin raskaaksi kun söin pillereitä, joten lasketun ajan määrittäminen oli tosi hankalaa. Kun pilleritauon aikana ei tullut menkkoja, mutta ei ollut testikään positiivinen ennen kuin reilut 2 viikkoa siitä eteenpäin.

mä tekisin testin. kyllä moni tulee heti raskaaksi kun lopettaa pillerit. ainahan sitä voi tehdä myöhemmin uuden testin jos menkat antaa odottaa itseään ja vielä on testi nega. kerro mitä näytti?