voinko olla raskaana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Mua pelottaa aivan kamalasti, että olen taas raskaana. Mulle tehtiin tammikuussa abortti kaavinnalla. Samalla laitettiin hormonikierukka...Silloin alussa aina, kun olin suihkussa, niin kokeilin että varmasti ne narut tuntuvat siellä ettei oo lähteny pois paikoiltaan tai muuta vastaavaa. Nyt on ollu pitkä tauko etten oo tarkistanu tuntuuko ne siellä. Eilen sit kokeilin, useempaankin otteeseen ja empä löytänyt niitä vaikka miten etsin!!! :(
Sit iski pieni paniikki ja rupesin miettii, et mulla on ollu tässä nyt jo jonkin aikaa rinnat tosi arat ja ehkä vähän kasvaneetkin ... Välillä on alavatsassa tuntunut ihan kuin liikkeitä :O voiko siis olla mahdollista et kierukka lähtenyt pois paikoiltaan ja oon nyt raskaana? Vai onkohan vaan mun jotain mielikuvitusta ja vainoharhailua...? Entä jos nyt raskaana olisin niin voiko se kierukka aiheuttaa nyt jotain tuhoa kun siellä se kuitenkin jossain on?! Uudestaan en nimittäin aborttia tee, se on varma!

Ai jai jai. Mitenkähän asia mahtaa olla? Kysyt palstalta oletko raskaana? Vaude!

Oletko kuullut raskaustesteistä? Niitä saa marketeista, apteekeista, R-kiskalta, netistä...