Voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä :)

Vieras
eli, testin tein maanantaina ja se ei näyttänyt mitään.
Tänään aamulla on paha olo ja olen ollut ihan hirveän väsy koko ajan :(

JOten voisinko olla kuitenkin raskaana vaikkei testi mitään näyttänytkään?

milloin teit testin? Siis mikä kp? Jos teit testin liian aikaisin, eikä vielä näkynyt? Että onhan tuo mahdollista.
Toisaalta jos olet jättänyt ehkäisyn (pillerit) lähiaikoina pois, niin ainakin minulla hormonit heitti ensimmäisen puoli vuotta ja aiheuttivat kaikki raskausoireet, mitä maa päällään kantaa=)
toivotaan että plussa on ja ilmoittele miten kävi!

Testaa ihmeessä vielä, jos ovis vaikka on ollut myöhässä? En haluaisi masentaa, mutta mulla tuli sen puolen vuoden jälkeen vielä jossain vaiheessa 2 tooosi pitkää kiertoa.
Toivottavasti sinun kohdallasi tulee 9kk kierto=)

Minkä merkkisen testin teit? ite lopetin pillerit kesäkuussa ja kierto tuli aika normaaliksi heti 28 31 29 29ja sitten jäikin pois ja masu kasvaa rv 10 menossa:) ite tein testin kun oli menossa kp 35 ja se näytti tosi haalean viivan ja sit tein uuden siit viikon päästä ja silloin tein eri testillä apteekin raskaustesti joka näytti selvät 2 viivaa. Ehdin jopa laittaa äidinkin tekemään testin sen haalean viivan jälkeen ja sillehän se näytti vain 1 viivan:) elikkä odottele viel jokunen päivä kun voi olla et se hormooni ei ole viel kauheasti kohonnut!toivotaan et kirrostasi tuleee pitkä ja odotat!!!

Yhteistyössä