voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peloissaan

Vieras
Syön pillereitä. Koskaan aikasemmin eivät kuukautiset ole jääneet väliin.
Perjantaina pitäisi aloittaa taas uusi laatta. Mutta kuukautisia ei ole vielä kuulunut. Tähän asti on alkanut aina sunnuntaina. Pelkään olevani raskaana.
Alkuvuodesta minulle tehtiin abortti kun luotettiin pelkkään kumiin. Siitä sit aloitin pillerit. Vai häviääkö kuukautiset kun pillereitä syö pitempään?

Söin pillereitä yli 8 vuotta. Kuukautiset tulivat joka laatan välissä. Alkamispäivä vaihtui perjantaista lauantaihin ja edelleen sunnuntaihin. Em. tapahtui pitkällä aikavälillä. Odota perjantaihin ja tee sen jälkeen testi.

Kait se on testattava jos ei perjantaihin mennes ole kuukautiset alkanut. En varmaan voi muuten aloittaa uutta laattaa. Turhaa pelkoa tämä melkovarmaan vain on. Kun perjantaihin on viel aikaa. Rupesin vain miettimään kun hain apteekista uuden 3kk satsin pillereitä kotio. Tää on nyt eka kerta kun eivät ole alkaneet sunnuntaina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse syön femoden merkkisiä pillereitä ja menkat alkaa AINA samana päivänä.3viikoa syön,sitten viikon tauko ja tuolloin tulee menkat.

Niin ja joistain pillereistä voi jäädä menkat poiskin.Esim Cerazette.

Alkuperäinen kirjoittaja teletappi:
Alkuperäinen kirjoittaja peloissaan:
Kait se on testattava jos ei perjantaihin mennes ole kuukautiset alkanut. En varmaan voi muuten aloittaa uutta laattaa. Turhaa pelkoa tämä melkovarmaan vain on. Kun perjantaihin on viel aikaa. Rupesin vain miettimään kun hain apteekista uuden 3kk satsin pillereitä kotio. Tää on nyt eka kerta kun eivät ole alkaneet sunnuntaina.

Kuukautisetko alkaa samana päivänä, jos syö pillereita.Mulle ihan uutta, kun en oo pillereitä koskaan syönyt. Sehän on kätevää, jos tietäs milloin kuukautiset alkaa.

Katoppa tuota ehkäisy-palstaa,siellä kirjoituksia pillereistä.

Yhteistyössä