Voinko olla vielä raskaana vai menikö kesken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maija

Vieras
Mulla tuli normaalisti kuukautis alkamispäivänä eka vähän kirkasta todella limasta verta ja sitten alkoi hirveet vatsakivut,en pystynyt käveleen,en syömään ja sitten alkoi 2päivän ajan tuleen hirveet määrät verta et piti koko ajan vaihtaa sidettä ja normaalisti mulla ei noin kamalasti tule verta ja mulla oli tuolloinkin maha hirveen kipee ja pyörrytti koko ajan ja mahdollisuus on että olisin tullut raskaaksi mutta alkuvaiheessa ois raskus 4rv joten testiä en ole tehnyt kun sitähän ei vielä näy testissä.
No 2pv kesti veren vuotoa ja sitten seuraavana päivänä ei tullut yhtään mitään verta tippaakaan vaikka mulla normaalisti 3-4päivää vuotaa normaali niukkaa vuotoa kuukautisten aikaa ja todella säännöllisesti tulee kuukautiset.
Mua pyörryttää melkein koko ajan vaikka olen syönyt ja juonut normaalisti,ruokahalu on huono ei tee mieli syödä mitään vaikka normaalisti napostelen koko ajan jotain.
Voinko olla vielä raskaana vai onko mahdollista että olisin odottanut kaksosia ja toinen kuoli pois?
Onko jotain liitoskipuja?
Nyt rv 5 on menossa.
Tää EI OO PROVO.

Jos verta on tullut runsaasti, olet todennäköisesti saanut keskenmenon. Jos myös kipuja on ollut, niin todennäköisempää yhä vain. Kantsii käydä tarkastuksessa, että kaikki on tullut ulos.

On myös mahdollista, että sulla on alkanut menkat vähän myöhässä muuten vain kovien kipujen kanssa. Tai sitten on mennyt kesken jo varhaisessa vaiheessa. En usko, että lasta enää on, jos on ollutkaan.

et ole tehnyt testiä missään vaiheessa?? Kannattaisi varmaan tehdä, sillähän tuo selviää onko raskaushormonia... Herkimmät näyttää kyllä jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Jos sain keskenmenon niin miksi niin tapahtui?Odotin kovasti et olisin saanut lapsen ja taas saa pettyä :(

Mulla on tällä hetkellä meneillään spontaanin alkuraskauden keskenmenon viimeiset hetket, eikä syystä tietoa :( Kohtalotovereita löytyy varmasti muitakin, vaikkei se suuri lohtu olekaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja FR:
Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Jos sain keskenmenon niin miksi niin tapahtui?Odotin kovasti et olisin saanut lapsen ja taas saa pettyä :(

Mulla on tällä hetkellä meneillään spontaanin alkuraskauden keskenmenon viimeiset hetket, eikä syystä tietoa :( Kohtalotovereita löytyy varmasti muitakin, vaikkei se suuri lohtu olekaan. :hug:

Mä luulen, että tuo ap on ihan vaan provo. En ala selittämään, miksi niin ajattelen, mutta jos luet hänen kirjoitusta, ymmärrät varmaan myös.

Voi sinua, tosi harmi, että noin kävi. Kohtalotovereita on, ja monia keskenmenon kokeneita!

Itse olen kokenut keskenmenon raskausviikolla 11, mikä oli tosi iso pettymys ja aiheutti suuren surun todella pitkäksi aikaa. Ei ole tietoa, mistä keskenmeno johtui. Tuosta on pari vuotta aikaa, nyt olen uudelleen raskaana, ja kaikki on tähän asti mennyt ok. Toivon, että kaikki meneekin hyvin.

Noi kivut kyllä viittais keskenmenoon, valitettavasti. Itse sain km rv.5+5 ja oireet oli pitkään jatkunut vuoto ja kivut, sitten rv.5+5 ihan hirveät kivut ja sairaalas kävin ultrassa, todettiin että km:(

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
et ole tehnyt testiä missään vaiheessa?? Kannattaisi varmaan tehdä, sillähän tuo selviää onko raskaushormonia... Herkimmät näyttää kyllä jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa..

Mutkun ap:llähän on nyt rv 5. ;)

Eikun niin niin, eli kun TIETÄÄ että on rv 5 niin mitäs sitä testailemaan. Äly hoi, järki älä jätä minunkaan pikku päätäni.. ;)

Mulla ollut aluraskauden keskenmenoja ja ne alkaneet ylipäätään kovilla krampeilla. Kerran oli kaksoset joista toinen meni kesken, mutta silloin oli vuotoa rv.13 asti ilman kipuja.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mulla ollut aluraskauden keskenmenoja ja ne alkaneet ylipäätään kovilla krampeilla. Kerran oli kaksoset joista toinen meni kesken, mutta silloin oli vuotoa rv.13 asti ilman kipuja.

Ja selvinnyt kaksonen nyt 9kk iässä<3

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Miten sille toiselle kaksoselle kävi säilyi hengissä?
Voiko minulla olla myös noin et meni toinen kesken,kun ihmetyttää loppui kuin seinään kivut ja veren tulot vaikka normaalisti kuukautiset mulla kestää sen 3-4päivää.
Nyt on vain väsyttänyt ihan hirveesti ja nukahtelen koko ajan,ruoka ei maistu ja pyörryttää välillä ja vessassa saa käyä pissalla jos teen testin niin näkyykö se jo?