M
maija
Vieras
Mulla tuli normaalisti kuukautis alkamispäivänä eka vähän kirkasta todella limasta verta ja sitten alkoi hirveet vatsakivut,en pystynyt käveleen,en syömään ja sitten alkoi 2päivän ajan tuleen hirveet määrät verta et piti koko ajan vaihtaa sidettä ja normaalisti mulla ei noin kamalasti tule verta ja mulla oli tuolloinkin maha hirveen kipee ja pyörrytti koko ajan ja mahdollisuus on että olisin tullut raskaaksi mutta alkuvaiheessa ois raskus 4rv joten testiä en ole tehnyt kun sitähän ei vielä näy testissä.
No 2pv kesti veren vuotoa ja sitten seuraavana päivänä ei tullut yhtään mitään verta tippaakaan vaikka mulla normaalisti 3-4päivää vuotaa normaali niukkaa vuotoa kuukautisten aikaa ja todella säännöllisesti tulee kuukautiset.
Mua pyörryttää melkein koko ajan vaikka olen syönyt ja juonut normaalisti,ruokahalu on huono ei tee mieli syödä mitään vaikka normaalisti napostelen koko ajan jotain.
Voinko olla vielä raskaana vai onko mahdollista että olisin odottanut kaksosia ja toinen kuoli pois?
Onko jotain liitoskipuja?
Nyt rv 5 on menossa.
Tää EI OO PROVO.
No 2pv kesti veren vuotoa ja sitten seuraavana päivänä ei tullut yhtään mitään verta tippaakaan vaikka mulla normaalisti 3-4päivää vuotaa normaali niukkaa vuotoa kuukautisten aikaa ja todella säännöllisesti tulee kuukautiset.
Mua pyörryttää melkein koko ajan vaikka olen syönyt ja juonut normaalisti,ruokahalu on huono ei tee mieli syödä mitään vaikka normaalisti napostelen koko ajan jotain.
Voinko olla vielä raskaana vai onko mahdollista että olisin odottanut kaksosia ja toinen kuoli pois?
Onko jotain liitoskipuja?
Nyt rv 5 on menossa.
Tää EI OO PROVO.