Voinko pyytää palkkani toisen henkilön tilille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen

Vieras
Tilanne on se, että mulla on saamatta kesälomarahat edellisestä työpaikasta. Joten voisinko ilmoittaa sinne palkanlaskentaa äitini tilinumeron? Eihän ne mistään näe kenen tili se on?!

Olen velkaa suunnilleen sen verran äidilleni mitä sieltä tulen saamaan rahaa ja jos ne tulee mun tilille niin menetän ainakin yhden kuukauden asumistuen! Ihan perseestä koska jos olisivat ajallaan maksaneet niin siihen aikaan en saanut mitään tukia niin en olis menettänyt mitään...

En saanu! Jäin 2006 vuoden alussa äippälomalle ja nyt vasta kun lapsi täytti 2v ja ilmoittauduin työttömäks (ja hain liiton päivärahaa) kävi ilmi, ettei lomarahoja ollut maksettu! Lapsi oli ennenaikanen ja aika kului häneen niin en niin tarkasti tutkiskellut noita palkkalappuja sillon, joten en ite huomannut, etteivät ole maksaneet. Nyt vasta kun liitosta vaadittiin mun edellisen työpaikan palkkalaskelmaa niin palkanlaskija huomas asian!

Yli 1000? saamatta rahaa sieltä :) Kaveri sano, et mä voisin jotain korkoa vaatia tältä kahdelta vuodelta mitä se raha on ollut saamatta, oisko näin?

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Ei sillä ole mitään merkitystä mille tilille rahat tulee, menetät tukesi joka tapauksessa. Eihän ne tilejä seuraa... verotustiedot ne eteenpäin kulkevat.....

Keleen kele kele!!!!! Vähänkö vituttaa kun tosiaan sillon kun ne olis kuulunut tulla asuttiin exän kanssa yhdessä ja ei saatu mitään tukia! Voiko tosta valittaa johonkin kun mä menetän 360? nyt sit ihan turhaan!!!!!!????? Ja parhaassa tapauksessa vielä kai useamman kuukauden asumistuen?

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
No, eikö se ole ihan sama mitä kautta ne rahat saat? Kunhan nyt jostain.. Ja eikö se ole mukavampi niin kuin saada ne liitosta.

En nyt ihan ymmärrä?! Mähän saan joka tapauksessa liitolta päivärahaa kunnes saan töitä...

Ihan sama vaikka ei maksettais koko rahaa ollenkaan mulle kun se ei ylimääräistä tule olemaan!

Mietin vain, että jos itse näpyttelen laskuun väärän nimen, automaattisesti kone oikaiseen tilinkäyttän nimen. Maksetaanko palkat samallaisilla systeemeillä, kuin me tavalliset pulliaisetkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Ei sillä ole mitään merkitystä mille tilille rahat tulee, menetät tukesi joka tapauksessa. Eihän ne tilejä seuraa... verotustiedot ne eteenpäin kulkevat.....

Keleen kele kele!!!!! Vähänkö vituttaa kun tosiaan sillon kun ne olis kuulunut tulla asuttiin exän kanssa yhdessä ja ei saatu mitään tukia! Voiko tosta valittaa johonkin kun mä menetän 360? nyt sit ihan turhaan!!!!!!????? Ja parhaassa tapauksessa vielä kai useamman kuukauden asumistuen?

Kelalle voisit tehdä selvityksen tuosta tilanteesta. Kannattaa ainakin yrittää. Ei oo sun moka tuo ja sun ei kuuluisi sen takia mitään rahoja menettää!!

Yhteistyössä