Hae Anna.fi-sivustolta

Voinko saada naista?

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 11.07.2020.

1. vierailija Vierailija

Voinko saada naisen.? Olen itse pitkä mies naisten makuun pitkä ehkä liiankin. En polta liikun kyllä ulkona, en niinkään sohvaperuna, mutta olen kaljuuntunut ja osittain vähä yksinkertainen mies heikkolahjainen, voinko saada naista? Monet kyl sanonu ihan kiltin näköseksi ja söpöksi mutta naiset eivät oikein kiinnostu vääränlaisia osuu kohdalle eivätkä halua tavata.

2. vierailija Vierailija

Eikös naiset halua näitä pitkiä miehiä, näin olen aina ymmärtänyt. Heikkolahjainen ei kirjoita noin hyvin kuin sinä. Miksi siis nimittelet itseäsi sellaiseksi.

3. vierailija Vierailija

No ei näytä haluavan. Suomalaiset naiset on jotenki niin vaikeita ja ylimielisiä.

4. vierailija Vierailija

Ilmeisesti mussa on sit pahasti vikaa, ku en näytä naisille kelpaavan.

5. vierailija Vierailija

Lauloi Irving Gootman:TERVAA JA HÖYHENIÄ JA TERVAA JA
    HÖYHENIÄ!

Tästä Ei Tiedä Oletko Alle 18- vuotias , Että , Oletko Murros Ikänen Mopo Poika. Jos Olet Ala- ikänen Sinulla,Ei Ole Sellaseen Kiirettä.

MUTTA JOS OLET 18-TÄYTTÄNY JA Armeijan käyny oot YLI 30:n

NIIN SITTEN TUO TERVAA JA HÖYHENIÄ KAPPALE ON SINUN LAISELLE SOPIVA!

.. Ja On Petollisia " Kolli kissoja" pilvin pimein!" HELVETTI!,

Tervaa ja höyheniä VAAN!

.., SAAANKO NAAISTA;( MAAU!)

, Ettäs Kehtaat! "( MAAUU!).

KYLLÄ , sitä Sinun kaltaset Tiedetään!

Eikä oo Miehen Pittuudesta Kiinni!
    vaan Kehataan Julkisesti tulla tänne lirkuttekemaan!

6. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    505
    Unohda naiset.

Last edited: 15.07.2020
  7. vierailija Vierailija

Mul on vähä elämä sekaisin jne. En käy töissä ei oo rahaa hienoa autoa. Mutta pärjään ja kuntoilen kyllä. Olisi kyllä kiva saada nainen.

8. vierailija Vierailija

Mitä sä sillä naisella tekisit.

9. vierailija Vierailija

Emmä halua toho vastata. Ollaan sitte aina yksin ku ei kelpaa naisille.

10. vierailija Vierailija

Naiset haluu vain komeita miehiä jotka käy töissä. Tai pitäs käydä töissäki. Itse en käy töissä.

11. vierailija Vierailija

NÖ JÖ! ITSE OON KOHDANNU VAIN PETOLLISIA MIEHIÄ , SIKSI VASTASIN NOIN.

ENKÄ LUOTA MIEHIIN niin helposti kun ennen olin liian sinisilmänen oon ollu!

oon alle 50( tässä Ei saa sanoa ikäänsä mutta en , ole enää teini tyttö!)

eli vastaajana on N- NAINE

Jospa laitat myös perinteisen Kirjevaihto ilmotuksen lehteen..

itse aikanaan laitoin vastauksen joku jätkä julkes soittaa, ja valittaa " No voe ku" tuli niin paljon kirjeitä ei kerkee vastata!( saatanan väkä leuka!)

Ois lähettäny Mun kuvani!

no sellasta. NIIN OLI ERITTÄIN EPÄKOHTELIAS
    Joo että Jos Sinua
    lykästäs perinteinen kirjeen vaihto ilmoitus

( Itse en oo sellaisiin vastannu)..

12. vierailija Vierailija

Tuntuu että naisille kelpaa vaa ulkomaalainen tai ne täydelliset jännämiehet. Itse en käy töissä en omista kavereita. On mussaki hyviä puolia jotain. Pitkä mies olen ja kaipaan naista.

13. vierailija Vierailija

Oon yli 190 cm mies. Toki masentunut. Yksinäinen ku ei naiset kiinnostu. En polta. En joka vloppu juo. Ja kyllä kuntoilen. Jatkuvasti ei naiset kiinnostu. Ykspuolista treffien ehdottamista ja kaikkea. Eivät halua tavata. Jaksa enään.

14. vierailija Vierailija

Ei täälä näköjään kukaan jaksa kirjottaa mitään.

15. vierailija Vierailija

Itsehän en kelpaa yhdellekään miehelle kun en ole missilaiha enkä siivoa enkä kokkaa tai harrasta muutenkaan piikana oloa. Enkä jaksa kuunnella naisten haukkumista ja jatkuvaa ilkeilyä siitä miten naiset on ylimielisiä hirviöitä ”jotka haluaa jännämiehiä”. Suomalaiselle miehelle ei nyt vaan kelpaa suomalaisista naisista kuin pieni prosentti kun mehän ollaan rumia läskilehmänatseja, joten mihinpä te meitä nirsohuoranarttuja edes tarvitsette? Eihän meissä ole kuin vikaa.

16. vierailija Vierailija

Oletko sä liian innokas, naiset tykkää kun niitä pitää erikoisena tavoittelun arvoisena. EI pidä heti ehdotella treffejä. Vain matut tekee niin.

17. vierailija Vierailija

Kyllä mulle kelpaisi ihan normaali nainen. En etsi mitään missiä. Naisille ei vain kelpaa tavis mies joka on masentunut yksinäinen ja työtön!

18. vierailija Vierailija

Olen varmaan. En oikein tykkää jauhata niitä ja näitä koska naiset on mykkiä ja ei kysy mitään. Haluaisin enempi tavata. Mutta pitäs unohtaa naiset. Kyl mamu tai turkkimies niille kelpaa.

19. vierailija Vierailija

En ole päässyt pitkään aikaan naistenkaa treffeille ja se masentaa. Miksi en kelpaa. Kyllä monesti näkee sen ulkomaalaisen jännämiehen naisen kanssa jopa käsikädessä mennään. Ennen sentää joskus pääsi viel naistenkaa treffeille. Ne on nii hito nirsoja.

20. vierailija Vierailija

Koettakaa joskus muitakin puheenaiheita kuin mamuviha ja naisten haukkuminen. Tai mitä teille turhaan puhua kun suomalainen nainen on suomalaiselle miehelle aina liian rumaläski.

21. vierailija Vierailija

Kelpaako masentunut, yksinäinen ja työtön nainen? Ai ei vai? Tai kelpais kunhan ei LÄSKI ole ja tekee kotityöt ja antaa persettä. Miehen ei tietysti tarvitse antaa parisuhteeseen mitään.

22. vierailija Vierailija

Kyllä mamulle kelpaa.

23. vierailija Vierailija

En edes halua laihaa. Semmonen sopivasti pyöree on hyvä ja kyllä kelpaa. En vain ymmärrä ku mamut kelpaa kyllä.

24. vierailija Vierailija

Paljo kauniita naisia on. Naisille ei vain kelpaa jos vähä kaljamahaa ja ylipainoi ja on työtön ja masentunut. Se on iso turn off

25. vierailija Vierailija

Ja sitten naiset katselee vain mamuja tai niitä sporttisia miehiä jotka ravaa salilla ja tottakai työpaikka pitää olla ja bemari ja sixpäk haha ei voi ku nauraa. Mitä tästä ehkä sinkkuus vie voiton ku ei kelpaa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri