voinko syödä mitään rehuja egyptissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "matkalle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"matkalle"

Vieras
Lähtö Egyptiin loppuviikolla ja raskausviikkoja 22+. All Inclusive hotla kyseessä, ihan tasokas.

Normaalisti syön joka päivä kasviksia aika paljon. Voinko ottaa leivälle tomaattia, kurkkua, mitään salaattia vai onko kaikki "kuravedellä" pestyä?

Tarkoitus siis olisi välttää mahatauti. Kaiken lisäksi mulla on nyt antibioottikuuri poskiontelotulehdukseen menossa että maha jo valmiiksi vähän huonona, kuuri onneksi loppuu illalla. Maitohappoja olen syönyt jo pari viikkoa ja jatkan reissun ajan.

Uskaltaako/ kannattaako paikallista jogurttia syödä siellä? Onko raskaana mahataudista jotenkin enemmän vaaraa?

Meinaatko että joisit siellä hanavettä suoraan? Tuskin. Sitä hanavettä siis on salaateissa jne. Egypti oli turistiripulin ja bakteerien huippupaikka ja siellä on tietyt hotellit sellaisia, että kylmähuoneeseen jemmataan kuukausien tavarat ja tosi epähygieenistä. Syö vain kuumennettua ruokaa ja kuorittavia hedelmiä. Listeria, salmonella ja paha ruokamyrkytys voivat vaarantaa lapsesi hengen. Noilla kriittisillä viikoilla en itse lähtisi minnekään.

[QUOTE="ap";25761243]Ok eli leipää sitten vaan ja ranskalaisia kitaan. Hyi v*ttu.[/QUOTE]

No miksi lähteä jonnekin Egyptiin rv 22+?
Ei ihan mitään järkeä. Suomessa syöt terveellisesti, monipuolisesti ja turvallisesti. Matkustamaan nyt aina ehtii, et sinä koko elämääsi kuitenkaan raskaana ole.

Ootko kuullu kypsennetyistä vihanneksista? Raskaana ollessa joutuu tekemään muutoksia ruokavalioon, matkoilla etenkin. Lähde matkalle sillä mielellä, että ei tänne ole ruoan takia matkustettu. Nauti lämmöstä ja uimisesta.

Kaikki kypsennetty ruoka ei ole leipää ja ranskalaisia.

Yhteistyössä