M
myymä
Vieras
Ovat vastaanottaneet mun hakemuksen 2 viikkoa sitten. PLAH, miks kelan toiminta pitää aina olla näin hidasta 
äitiyspakkaus sentään tuli eilen
äitiyspakkaus sentään tuli eilen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkaako äitiyslomasi vasta ensi vuoden puolella ja haet äitiyspäivärahaa vuoden 2007 verotuksen perusteella? Voisiko olla, että eivät ole saaneet vielä verottajalta verotietoja? Verotushan vahvistetaan näihin aikoihin.
Itse laitoin paperit n. kuukausi sitten, eikä ole vielä kuulunut mitään. (Paitsi äitiyspakkaus tuli.)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkaako äitiyslomasi vasta ensi vuoden puolella ja haet äitiyspäivärahaa vuoden 2007 verotuksen perusteella? Voisiko olla, että eivät ole saaneet vielä verottajalta verotietoja? Verotushan vahvistetaan näihin aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:Mä jouduin tiukassa tilanteessa soittelemaan Kelaan ja kun viimein ystävällinen ihminen sattui kohdalle, saivat asiat vauhtia. Äitiysavustusrahakin luvattiin tilille seuraavalla viikolla ja sairaslomaraha asiat myös viimein luvattiin ja hoidettiinkin pois sitten pikapuoliin (pitkän odotuksen jälkeen).
Kyselin silloin muilta kuluneita aikoja ja ajat vaihteli suuresti, eli paperipinojen mukaan eri paikkakunnilla, mutta olin kyl tosi iloinen kun ystävällinen ihminen (jopa Kelassa) otti asiani hoitaakseen ensi tilassa ja sain asuntovelan maksettua ajallaan hänen ansiostaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska teillä alkaa äippäloma? Mulla alkaa 31.12, vielä ei päätöstä eikä pakkausta.. Kärsimätön oon joo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää täällä odottelee kans, hakemus on päivätty Kelan sivuille 14.11. Mulla on sama, et en sitä nyt periaatteessa vielä tarvii mihinkään, mut haluaisin tietää paljon se tulee olemaan. Ja sit se äloman alkamispäivä.. onko kokemusta, että se on se minkä Kelan laskuri antaa kun laskee sillä LA:n mukaan? Meinaan vaan, että vois etukäteen jo ilmoitella töissäkin sitä kun alkuvuodesta jään..