Voisiko joku selittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta entinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohta entinen

Vieras
miksi ihminen toimii näin;

mieheni soittelee toiselle naiselle useita kertoja päivässä, lähes joka päivä. Eli mieheni luulee etten tiedä, mutta joku ystävällinen ihminen soitti mulle ja kertoi että tälläinen on ollut meneillään jo puolisen vuotta.

Kysymys kuuluukin, että miksi mieheni ei sano minulle että tahtoo eron ? Miksi hän piinaa minua tässä vierellään ? Meillä ei ole tietääkseni ollut mitään avio-ongelmia edes, eli miksi toinen nainen ? Ja ennenkaikkea, miksi tämä näin menee, minkä ihmeen takia sitä pitää tehdä salassa ? Miksi ei vaan aikuinen ihminen sano toiselle, etten tahdo olla kanssasi enää vaan tahdon tuon toisen naisen ? Miksi ???

Mä sanoisin miehelle kans et mulle on soitettu ja kerrottu sen pitävän peliä mun selän takana. Aika tyhmä tilanne. Luulen, että miehesi haluaa olla varma tästä uudesta suhteesta ennen kuin jättää sinut, ettei jäisi yksin. :(

Mies haluaa tottakai sekä syödä kakun että säästää sen.

Vaimossa on hyviä puolia. Rakastajattaressa myös. Molempi parempi siis.

että miehelläni ei niinsanotusti vehkeet pelaa, eli luulisi ettei ainakaan seksin takia. Erektiohäiriö johtuu hänen lääkityksestään ja sitä on kestänyt vajaan vuoden verran, mutta meidän suhdetta se ei kaada, mutta toinen nainen kyllä kaataa.

[QUOTE="Pökö";23860070]Eihän se mies välttämättä halua sitä toista naista. Vaan pitää teitä molempia! Kukapa ei haluis saada kaikkea?![/QUOTE]

No eihän sellainen onnistu kovin pitkään kuitenkaan?

Jos kakkosesta tulisi ykkönen se olisi tylsää ja nainen alkaisi helposti määräillä tai vaatia enemmän. Nyt kaikesta voi syyttää vaimoa tai kaiken selittää vaimolla. Eli miehelle paras mahdollinen tilanne. Se nainen ei välttämättä edes ole sellainen jonka kanssa haluaisi naimisiin mutta sen kanssa voi pitää hauskaa.

• Tykkää
Reactions: Maatushka
[QUOTE="vieras";23860345]ja sä heti uskot jotain soittajaa ennemmin kuin miestäsi?[/QUOTE]

mutta toki se pistää miettimään. Tässä vaiheessa, olenhan vielä hänen rinnallaan, uskon enemmän miestäni. En voisi hänestä millään uskoa, että tekisi niin, mulle, liittyy elämäämme tavalla, jota en nyt tässä sen enempää avaa, mutta kuitenkin, on järisyttävän vaikeaa uskoa hänestä sitä. Mutta olen myös oppinut elämässä sen, että aina se yllättää, ja yleensä ei niin positiivisesti.

On aivan varma, että mies pettää. Hän ei vaan halua silti erota. Seksi kelpaa miehille lähes aina. Harva mies eroaisi kakkosnaisen takia. Noissa kakkosissa on usein jokin vika jonka vuoksi eivät kelpaa juuri muuhun kuin seksiiin.

[QUOTE="kale";23860939]On aivan varma, että mies pettää. Hän ei vaan halua silti erota. Seksi kelpaa miehille lähes aina. Harva mies eroaisi kakkosnaisen takia. Noissa kakkosissa on usein jokin vika jonka vuoksi eivät kelpaa juuri muuhun kuin seksiiin.[/QUOTE]

huh huh

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23860984:
no sun ei auta kuin ottaa ja nostaa se kissa sinne pöydälle ja kysyä mitä miehellä on mieless

moniko mies mielestäsi myöntää tälläiset asiat kysyttäessä? Ei kukaan?

Yhteistyössä