Voisiko joku selventää mulle pari nuorison käyttämää sanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi votsit..oonko mää jo vanha kun en moisia ymmärrä ; D

tulis mieleen että jotakuta kutsutaan snoopyksi??
lol olis lyhenne lolitasta mut eihän semmosia enää nykypäivänä oo ees kuultukaan joten on varmaan jotakin ihan muuta

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
ettei snoopylla tarkoteta myös käytettyä sanaa "N00b" :)

Mitäs se N00b sit tarkottaa? Miun pikkusiskolla on kans noit tosi mielenkiintoisia sanoja...esim. kun yks päivä äitini luona ollessani, äiti jotain härnäs siskoa, ni tää laukas äitille takas, et: "imase!" jäätii kyl kaikki suut auki siin vaihees :o Nojoo...sisko on miut 13 vuotta nuorempi, joten ei mikään ihme, etten kaikkea ymmärrä... :D

Toi LOL ja sen muunnelmat on minusta ollut jo silloin kun 90-luvun lopulla aloittelin nettailua. Silloin se oli lähinnä nörttien käyttämä lyhenne, kokenut näköjään uuden renesanssin nykypäivän nuorien ansioista.

[QUOTE="vieras";22966907]hauskin väärinkäsitystarina on siitä vanhemmasta naisesta joka luuli että LOL tarkoittaa Lots Of Love

"Your grandmother died this morning, LOL"[/QUOTE]

Aika paha!
Täälä joskus muutama vuosi sitten joku kyseli, mitä lol tarkoittaa ja ihmiset kirjotteli kaikkee hauskaa, mulle jäi mieleen leiki omilla leluillas ja otin sen käyttöön. Kun teini tokas mun jutuille, että LOL, sanoin takasin, että leiki omilla leluillas ja se aina repes. Musta kun toi LOLlottelu ei vaan sovi puhekieleen ja ärsytti ihan saakelisti kun se sitä käytti :)

[QUOTE="vieras";22966971]Aika paha!
Täälä joskus muutama vuosi sitten joku kyseli, mitä lol tarkoittaa ja ihmiset kirjotteli kaikkee hauskaa, mulle jäi mieleen leiki omilla leluillas ja otin sen käyttöön. Kun teini tokas mun jutuille, että LOL, sanoin takasin, että leiki omilla leluillas ja se aina repes. Musta kun toi LOLlottelu ei vaan sovi puhekieleen ja ärsytti ihan saakelisti kun se sitä käytti :)[/QUOTE]

:laugh:

Yhteistyössä