Voisiko nämä lauseet olla sinun suusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hesekö rules
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hesekö rules

Vieras
Hieman reilun vuoden ikäisen lapsen tuttipullossa Coca-Colaa. Äidin vastaus ihmettelevälle: "Täytyyhän sen oppia erilaisiin makuihin, kun me käydään Hesburgerissa."

Lapset 6 ja 3 vuotta. Äidin kommentti: "Me PYRITÄÄN siihen, että käytäis kerran viikossa Hesburgerissa lasten kanssa, mutta valitettavasti päästään aikataulujen vuoksi yleensä vaan pari kertaa kuukaudessa".

No ei kuule, Hesestä tuo vanhempi tyttö osaa jo mankua ranskalaisia aina kun ohi kävellään. Sääntö on että perjantaisin saa ranskalaisia joko hesestä tai omasta uunista. Limuakin mankuu mutta mehuun saa tyytyä. Hammaslääkärikin sanoi että pitää unohtaa että mitään sokerillisia hiilihappojuomia on edes olemassa, nuorimmat reikäpotilaat kuulemma 2vuotiaita täällä.

Mä en antanu myöskään tuttipullosta muuta ku maitoo tai vettä enkä edelleenkään anna kokista vaikka tyttö on jo 4.

Aika paljonhan tuo kertoo ehkä nykyajasta jos täytyy hesessä käydä totuttaan uusiin makuihin.. :| Me tehtiin sitä hommaa ihan kotona.

Mäkkärissä käydään ehkä pari kertaa vuodessa.

Nää lauseet on jääneet soimaan päähän, vaikka tuosta ensimmäisestä on aikaakin jo vaikka kuinka. Ei kans meikäläisen järkeen mahdu. Ja saahan sieltä Hesestä maitoakin ja vettä, eihän se pakko ole ostaa cokista??? Mä ainakin olen saanut maitoa, kun olen pyytänyt. :) Jos meidän on lapsen/lastemme kanssa joskus PAKKO mennä Heselle tms. paikkaan, niin en varmaan edes kerro lapsille, että sieltä voisi limuakin saada. :)

Ei :D Mutta onpas satunnaisesti saanut mehua tuttipullosta kipeänä alle 1v :D
Ja ajatella että näinkin huono mehunjuottaja äiti sai vierotettua lapsensa jopa pullosta ennen viis vuotis päivää :o Että sitä mehua voitiin juttaa sitten mukista 1v:lle :o