Voisiko tämä onnistua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla 3 lasta ja miehellä 2 , kaikki lapset ovat alle 10 vuotiaita.

Eronneita olemme molemmat. Mietin vain, voiko noin monen lapsen kanssa elo onnistua, ettei lapset ala keskenään tappelemaan jne.

kysyyhän se tietysti joustavuutta ja kärsivällisyyttä. kaikki varmaan hakevat paikkaansa perheessä mutta ei se ole mahdottomuus etteikö onnistuisi. ja pitää muistaa sekin että lapset kasvavat eivätkä ole aina pieniä.
uusperheessä eläminen voi olla rikkauttakin, niin vanhemmille kuin lapsillekkin. Onnea matkaan!

Meillä mennyt yllättävän hyvin. Miehellä 11v poika ja 9v tyttö, mulla 11v poika ja 3v poika. Isot pojat olivat vanhoja luokkakavereita, tunsivat jo ennestään. Ei ole ollu isoja kähnäyksiä. Lasten erilaisten luonteiden takia tyttö ja mun vanhempi ovat välillä ottaneet yhteen mutta miehen pojan leukemian takia tilanne on jotenkin rauhoittunut. Ehkä muut pitävät häntä vähän kukkaa kämmenellä...

Pienempi on niin pieni että menee siinä sivussa. Ei sille voi olla edes vihainen vaikka se kutsuu miestäni Isiksi välillä.

Pelkäsin että tämä ei tule onnistumaan muutamaa kuukauttakaan. Nyt on asuttu puolitoista vuotta ja hyvin menee.