Voisiko tässä olla perää: mahatauti ja korvatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Käytiin tänään lääkärissä, kun tyttö neljä päivää ollut mahataudissa. Molemmista korvista löytyi korvatulehdus, josta ei siis tiedetty kun ei ole niitä valittanut.

Tyttö on nyt 2 päivää ollut virkeä, joskaan ei juuri syö eikä juo. Öisin oksentaa useamman kerran.

Sisko sanoi lääkärin jälkeen, että jos tulee korvatulehduksen takia painetta korviin öisin makuuasennossa ja siksi oksentaa öisin.

Voisiko olla näin? Lääkäri ei tämmöisestä maininnut mitään.

Meillä ainakin kävi keskimmäisen kanssa niin, että kun hänelle tule kohtuu kiukkunen korvatulehdus, niin oksenti. Ja se kuuluu kuvioon kyllä.

Nyt kun teillä on lääkekuuri, niin varmasti se olotilakin rupeaa hänellä helpottamaan (ellei sitten ole lisänä myös vatsatautia - sitäkin kun on liikkeellä). Pikaista paranemista pienelle :hug:.

Kiitos vastauksista!

Täällä päin on kanssa vatsatautia liikkeellä ja jotenkin ajattelisin, että 2 ekaa päivää oli "klassinen" vatsatauti ja nyt nää 2 yötä olisi sitten korvatulehduksen takia.

Lääkäri sanoi, että alkaisi antibioottikuurin vasta kun vatsatauti on mennyt ohi ja tätä en osannut lääkärissä vielä kyseenalaistaa. Kun tästä kuurista voi mennä vatsakin sekaisin ja tyhjään mahaan ei saisi ottaa ja tuo neiti ei syö.

Meillä oli korvatulehdus itsenäisyyspäiväviikonloppuna toisessa korvassa ja siihen yksi kuuri syötiin. Mutta ei siis ilmeisesti auttanut ja nyt on molemmissa korvissa.

Ei viittis nyt yötä vastenkaan aloittaa tuota kuuria kun ei iltapäivällä annettu. On tässä arvottu aamulla mummilaan lähtöäkin, mutta jos olis noista korvista niin sitten uskaltais mummilaan mennä. Vaikee juttu ja en hoksannut lääkäriltä tätä kysyä kun en etukäteen tämmöisestä tiennyt.

Pientä kuivumistakin oli, mutta ei niin pahaa että täytys sairaalaan mennä.

kyllä vatsa voi mennä sekasin kun on korvatulehdus,meillä oli kovia mahakipuja ja nenästä valu verta lääkäri sanoi aika yleistä että lapsi reagoi noin korvatulehdukseen....meillä ei valittanut korvaa ollenkaan

Mulle tulee yleensä hyvästä seksistä mahakipua ja onnex se ei kestä yleensä kovin pitkään. :) Ukko on vaan niin kohtelias minua kohtaan, ettei tylsistytä mua yhtään.

Yhteistyössä