Voisin olla kotona vielä ainakin 5 vuotta ja "tehdä" kolmannen lapsen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juju"

Vieras
Talo on velaton ja pärjäämme ihan hyvin, joten voisin hoitaa lapsia kotona pitempäänkin. Paineet työelämään on kuitenkin kovat, varsinkin tuntuu että monet ikäiseni (olen 27v) kyselevät, milloin menen töihin ja kauhistelevat, kun "ei vieläkään vie hoitoon lapsia". Esikoinen on 2,5v ja kuopus 5kk. Vielä haluaisin yhden lapsen. Miehelle passaa, että olen kotona, hänellekin helpompi niin. Miten teihin on suhtauduttu, jos olette jääneet oikeasti pitkäksi aikaa kotiin? Kuitenkin todennäköisimmin päädyn yrittämään kolmatta lasta, sillä totta kai nämä asiat pariskunnan kesken mietitään oman arvomaailman ym. mukaan. Mutta silti harmittaa, ku ihmisten pitää niin ihmetellä.

Itse en ole missään vaiheessa ollut työelämässä,en ole käynyt edes aloittamaani koulua loppuun.
Että ymmärrän ihan tasan tarkkaan miksi kotona olemistani ihmetellään.
Lapset 4v ja 1v,kolmas tulossa ja sen jälkeen ku kuopus tulee 8kk niin lähden kouluun,sanoi mies mitä tahansa.
Tähän asti ei oo päästäny ku "tulot" tippuu!

En halua huomata 40vuotiaana etten ole vieläkään saanut mitään ammattia,enkä uskalla töihinkään lähtee ku luulen olevani liian vanha.Sit 60v huomaan et ois sinne töihin voinutkin mennä.

Yhteistyössä