Voisinko jo pitkän yrittämisen jälkeen olla raskaana? Vai onko mulla hormonihäiriö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Lapsettomuushoitojonossa ollaan ja kuukautiset tulleet melko säännöllisesti ja uskollisesti joka kuukausi. Vielä ei hoitoja olla aloitettu. Tänään olisi pitänyt menkat alkaa ja maha onkin ollut tuttuun tapaan kipeä, mutta ainut vuoto mitä tuli oli beigen värinen rusehtava limainen vuoto, joka tyssäsi alkuunsa eikä ole enää tullut.

Onko mulla tullut joku hormonihäiriö ja tiputteluvuotoa vaiko onko mahdollista olla raskaana? Kenelläkään esiintynyt ruskeaa vuotoa alkuraskaudessa?

Nimim. pelokas ja toiveikas

Mä olisin enemmän toiveikas kun pelokas noilla "oireilla" :) Mut tietty kukaan ei voi varmaksi luvata mitään. Käsittääkseni on aika yleistäkin (?), että tulee pieni vuoto alkuraskaudessa, mulla ei kyllä tullut.

Mulla tulee miltein joka kuukausi ennen menkkoja, kerran ollut raskaana, silloin tuli jossain vaihees beigeä vuotoa alkuraskaudes mut on tullut välillä muutenkin. toivotaan parasta :) Itelle nuo oireet ei merkkais mitään mut kerta sulla erilaisesti alkaa muutenkin menkat ilmeisesti niin sulla voi olla viel toivoa :)

Voi kunpa olisinki raskaana. Myös rinnat on tosi kivistävät ja arat, mutta niin on ollut joka kuukausi ovulaation jälkeen. Niistäkään ei siis voi mitään päätellä.

Mulla oli viime kierrossa tuollaista. Outoa pientä tuhrua tuli monta päivää. Toiveikkaana ehdin jo testatakin ja negahan sieltä tuli.
Sitten tuli ihan tavallinen vuoto.
Arvaa vaan kuinka pahalta tuntui! :'(

Ja en halua lytätäkseni tätä kirjoittaa, vaan ihan vaan siksi, että ettet kovin suuria toiveita vielä nostele. :(

Mulla on joka kierrossa tuota vuotoa, se kertoo keltarauhasen toimintahäiriöstä, se ei riitä ylläpitämään kohdun limakalvoa tarpeeksi pitkään vaan tiputtelu alkaa.

Yhteistyössä