Voisinko olla raskaana (kuva ovistestistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voiskos?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voiskos?

Vieras
Aijaa.com - 6859891.jpg

Tällainen tulos ovistestillä hetki sitten. Ilmestyi ruutuun ihan muutamissa sekunneissa ku testin tein. Viime menkoista 8 viikkoa aikaa. Raskaustestit on ollu negoja, ja nyt ku r-testit on loppu niin tein ton. Voiko kertoa raskaudesta vai olisko ovis, vaikka menkkoja ei oo täs välis tullu?
Onko kellään kokemusta?
Tiedän, että ovistesti ei oo raskaustesti, siitä ei tarvi erikseen paapoa.

Kiitos kaunis vastauksista!

Epäilisin ovista ennemmin kuin raskautta. Kannattaa kuitenkin varmaan testata sillä raskaustestillä parin päivän päästä. Jos ovista ei ole viime kierrossa ollut on menkat voinut jäädä puuttumaan sen takia ja kierto sen takia pidentynyt.

Kiitos vastauksista. Juu olen kyllä huomenna menossa vielä verikokeeseen, jossa selvitetään lopullisesti toi raskausjupakka. Täytyy nyt kumminki varoiks heilutella peittojakin.

aika vahvat viivat, vois toki olla raskauttakin. mutta oletko testannut herkällä testillä? jossa herkkyys jotain 10. Tee sellainen, kyllä se näyttää sit totuuden. Mutta varmuuden vuoksi nyt myös sänkyhommiin ;)

Tsemppiä!

siis mä en oikein uskonut tohon että ovistesti voisi näyttää raskauden, mutta nyt ite sen kokeneena uskon kyllä:) mulla siis oli jääny yks ovistesti kaappiin, tein sen sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja niin vahvat viivat pärähti että...en edes ovulaatiota metsästäessä ole saanut yhtä vahvoja viivoja testiin...nooh, sitten hain raskaustestin ja sama tulos ja nyt meneillään rv 30 ja risat:)
mut tosiaan olis kyllä sulla varmaan ne raskaustestitkin näyttäny plussaa joten veikkaan että nyt sul on oikeesti ovis!

Kyllä tuo voi raskauteen viitata. :) Juurikin kun testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva. En kuitenkaan vielä liikaa innostuisi, kun kyseessä ei kuitenkaan ole raskaustesti. Toivotaan parasta. :)

OT mutta miten onnistuit laittamaan aloitusviestiin kuvalinkin vaikka olet harmaa...? Mulla tulee aina ilmoitus et viesti menee tarkistukseen eikä sit kuitenkaan koskaan ilmesty tänne...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22213345:
Sisi miten muka ovistesti vois näyttää raskautta?
En ymmärrä....
Raskaustestihän toimii sillä raskaushormonilla, ovistesti jollain muulla, vai?

Raskaustesti reagoi hcg-hormoniin, ovistesti lh-hormoniin. Koska nämä kaksi hormonia ovat hyvin samankaltaiset, hyvin herkät ei-niin-puhdistetut raskaustestit reagoivat myös ovulaatioon ja ovistestit lähes poikkeuksetta raskauteen.

Olen itse saanut plussan herkkään raskaustestiin oviksen takia ja plussan ovistestiin raskauden takia, joten allekirjoitan kyllä täysin :)
Ovistesti tosin reagoi raskauteen vasta kun se näkyy jo raskaustestissäkin. Ap ei siis ole raskaana, ellei jostain syystä ole tapahtunut äkillinen ja huima hcg:n nousu parissa päivässä.

mulle tuli just tollaset viivat OVIStestiin, ja olin raskaana. Toki sitten myöhemmin testasin raskaustestillä, mutta oli pakko kokeilla sitä ovistestä, kun sellainen sattui kaapissa olemaan :D

[QUOTE="Lissu";22213726]Kyllä tuo voi raskauteen viitata. :) Juurikin kun testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva. En kuitenkaan vielä liikaa innostuisi, kun kyseessä ei kuitenkaan ole raskaustesti. Toivotaan parasta. :)[/QUOTE]

Raskaustestit näyttäneet negaa!Eiköhän tuo siis kerro ennemminkin siitä oviksesta,oisko mitenkään mahdollista.

Te jotku sit näätte sen toivonkipinän vaik 10päivää vanhassa testissä,ku siihen o nyt ilmestyny joku hailakka viiva...

[QUOTE="ei voi ymmärtää";22213777]Raskaustestit näyttäneet negaa!Eiköhän tuo siis kerro ennemminkin siitä oviksesta,oisko mitenkään mahdollista.

Te jotku sit näätte sen toivonkipinän vaik 10päivää vanhassa testissä,ku siihen o nyt ilmestyny joku hailakka viiva...[/QUOTE]

Mulla jäi huomaamatta tuo että raskaustesti on näyttänyt negaa. Sitten kyllä itsekin epäilen että kyse on ovulaatiosta.

[QUOTE="vieras";22213717]Näin.

Väillä mietin eikö joillekkin ole annettu ollenkaan aivoja.
Sun kysymykseen lukee vastaus omassa tekstissäs.
Et ole raskaana,jos raskaustesti nega.Sulla on NYT ovis.[/QUOTE]

Kaikilla ei välttämättä erity nopeasti raskaushormonia virtsaan, voi olla että vaikkapa rv9 näkyy vasta testissä. Terveydenhoitaja sen mulle vahvisti perjantaina

Yhteistyössä