Voisinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minnu"

Vieras
Tiedän, että mahdollisuuteni raskaana olemiseen ovat todella todella pienet.
Minulle on laitettu kuparikierukka puolitoista vuotta sitten, synnytyksen jälkeen. Kuukautiset tulevat noin kuukauden välein, välillä viikon heitolla. Vuodot ovat todella pitkiä. Saatan vuotaa kaksikin viikkoa putkeen! Tähän viellä sen verran, että mahdollisuuksia tulehduksiin/hiivoihin ei ole, kun vasta hetki sitten söin molemmat kuurit. (tulehdus ja hiiva)
Ongelma tässä onkin se, että tunnen välillä mahassa aivankuin vauvan potkuja! Ihan samanlaisia mitä raskaana ollessa oli pian 2 vuotta sitten! Voisiko tämä olla jotain vatsan vääntämistä tai jotain? Tätä on kuitenkin jatkunut jo pian toista kuukautta.
Lisäksi olen lihonutkin. Näytänkin ihan siltä kuin olisin raskaana! Maha vain kasvanut lihoessa. Takaa jos katsoo, niin en näytä lihoneeni ollenkaan, mutta edestä katsoessa on jo pieni pömppis.
Syön niinkuin hevonen.. Koko ajan tekee mieli jotain! Pahoinvointia ei ole, mutta välillä närästää senkin edestä. Tämä yksi syy miksi minua epäilyttää. Aikaisemmassa raskaudessa närästys oli ihan kamalaa loppusuoralla. Ja kun poika syntyi niin närästyskin loppui kuin seinään.
Pitäisköhän hakeutua lääkäriin? Raskaustestiä en ole uskaltanut ostaa.. Tuntuisi niin hölmöltä, kun kuukautisetkin tulee suht säännöllisesti.. Mies saa varmaan hepulin jos olenkin raskaana.
Mielipiteitä??

Ja lisäyksenä viellä!
Mielialat pomppivat miten sattuu päivisin.
Välillä saatan olla todella iloinen ja ei mene kuin se 5min niin yhtäkkiä alkaa masentaa tai muuten vain ottaa päähän. Hohhoi :/

Yhteistyössä