Voisinko olla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pelokas"

Vieras
Hei. Olen jonkun aikaa miettinyt että voisinko olla raskaana. Ennen joulua minulle tuli tälläisia tuntemuksia, mutta raskaustesti näytti kuitenkin negatiivista. Luin netistä useita keskusteluita ja melkein kaikki raskausoireetkin täsmäsivät mutta testien mukaan en ollut. Viime helmikuussa kävin lääkärissä vatsakipujen takia ja siellä lääkäri määräsi kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin keliakiasta raskaustestiin veren kautta. Kuitenkaan mitään ei löytynyt. Mahani on kasvanut aika paljon ja tavalliset farkutkin kiristää. Olen muuten hoikka, mutta mahani on aivan samanlainen kuin raskaana olevilla naisilla. Monet ovat myös onnitelleetkin minua tämän takia, ja joudun selittämään että en ole jota yleensä kukaan ei usko. Uskaltaisinko ostaa vielä yhden testin ja katsoa voisinko olla, vai olenko väärässä... Voisinko olla raskaana? Olen myös monena päivänä viikossa tuntenut ns. elohiiren vasemmalla puolella vatsaani ja menkat ovat olleet todella epäsäännöllisiä. Viimeisimmät kuukautiseni (joita odotin melkein kaksi kuukautta) kesti tasan 11 päivää, mutta eivät olleet runsaat. Mistä tämä voisi johtua, osaisiko joku auttaa??

Kyllä veritesti olisi näyttänyt, jos olisit raskaana, kuitenkin olisit jo aika pitkällä. Minullakin on PMS-oireita jotka ovat ihan kuin raskausoireita. Teitty olethan voinut tulla myöhemminkin raskaaksi, joten kyllä kannattaa testata varmuuden vuoksi, mutta silloinhan ei elohiirituntemukset oikein täsmää.

Kiitos vastauksesta, mutta nämä minun oireeni eivät ole PMS-oireita. Olen siitä täysin varma, joku muu vika on oltava, koska tätä on jatkunut jo joulukuusta ja se on jokapäiväistä...

Yhteistyössä