VOISINKO pakottaa kaverin jättämään miehensä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Että mä inhoon sen miestä..en oo monesti tavannut mutta kun TAAS kerran pettänyt.. nainen etsii syytä ittestään...
mua niin pistää vihaks koska jos mies sanoo "mutkun se oli se nainen joka kävi kii" ja homma kun ei ollut sen syytä..jatkui kuitenkin ..
Niin paljon vihaa tunnen kuitenkin nyt sitä kohtaan..
on lyönytkin sitä joskus..kun kaveri oli raskaana..
haluan auttaa kaveria mitä muuta voisin tehdä jotta kaveri lähtee tästä paskasta suhteesta!heillä 2 lasta..

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Että mä inhoon sen miestä..en oo monesti tavannut mutta kun TAAS kerran pettänyt.. nainen etsii syytä ittestään...
mua niin pistää vihaks koska jos mies sanoo "mutkun se oli se nainen joka kävi kii" ja homma kun ei ollut sen syytä..jatkui kuitenkin ..
Niin paljon vihaa tunnen kuitenkin nyt sitä kohtaan..
on lyönytkin sitä joskus..kun kaveri oli raskaana..
haluan auttaa kaveria mitä muuta voisin tehdä jotta kaveri lähtee tästä paskasta suhteesta!heillä 2 lasta..

Monta monessa tällaisissa asioissa... minkä ikäiset lapset heillä? Onko rakennettu talo? entä siitä vielä lainaa? Onko ystäväsi töissä?

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
ei oo taloa eikä lainoja.. lapset pieniä.. 4v ja alle 2v..
itse saman paskan kokeneena ..sattuu kaverin puolesta niiiiiiiiiiiiiiin paljon!

yllytä kaveriasi ja koita kaikki keinot... ei hänellä ole vaikeeta lähtee pois. Lupaa tukea häntä!

Jos ei ole väkivaltaa/ juoppoutta/sensellasta niin anna olla. Jokainen päättää itse kestääkö pettämistä vai ei. Toiset kestää loppuelämänsä toisilla tulee mittari täyteen jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:
Jos ei ole väkivaltaa/ juoppoutta/sensellasta niin anna olla. Jokainen päättää itse kestääkö pettämistä vai ei. Toiset kestää loppuelämänsä toisilla tulee mittari täyteen jossain vaiheessa.

kaikkee mainitsemaas on...lyömistä naisen ollessaan raskaana..potkimista mahaan sihhen aikaan!

No ikävä kyllä tossakin asiassa on se sama, eli kaveris kestää aikansa ennenku järkiintyy. Mikä on se asia mikä sitä pitää siellä paska miehen otteessa. Keksi se ja romuta se asia. Kyllä naiset on tyhmiä ja sokeita. Minä en enää koskaan kerran kokeneena.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä