Voisinko teidän mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Ottaa yhteyttä vielä pojan koulun rehtoriin, kun olen kyllä todella huolestunut tuosta koulun erityisopetuksen tasosta.
Eilen kerroinkin kuinka erityisopettaja eilisissä palaverissa kertoi pojan vaeltelevan luokassa vaikka opetus ois käynnissä.
Tämä sama e-ope kertoi jo tuosta asiasta keväällä, eli hänellä on ollut jo pidemmän aikaa tuo ongelma, että hän ei ole saanut poikaa tottelemaan (jos on sitä edes yrittänyt, muilla opettajilla kun ei tätä ongelmaa ole ).
Ajattelinpa sitten soittaa rehtorille, että haluaisin mennä tänne erityisopettajan tunnille katsomaan, että mikä siellä mättää. Sillä jos tämä opettaja ei ole saanut poika tottelemaan näinä 2 vuotena mitä on poikaa opettanut, niin 6 luokallahan poika kävelee luokasta pihalle...
Minun mielestä tämän opettajan tulisi tehdä asialle jotain eikä vain voivotella! Niinpä ajattelin, eetä jos se auttaisi kun minä menisin äitinä tuntia seuraamaan, kun meillä vanhemmillakaan ei mitään ongelmaa ole pojan tottelemisen kanssa.

Kiitos jos jaksoitte lukea ja vielä kertoa mielipiteenne!

Jostain syystä pääsin taas kirjautumaan, mutta nimimerkkini näkyy harmaana...

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
poikasi samalla tavalla äidin ollessa luokassa?
En usko. Ja se siinä olisikin ideana, että jos menisin sinne, niin poika tuskin hirveästi tykkäisi että äiti olisi tunnilla ja niinpä voisin sanoa, että tulen joka kerta takaisin jos hän ei opi käyttäytymään e-open tunnilla...
Kuulostaako epätoivoiselle? :ashamed:
Pakko mun on jotain keksiä, kun kerta tällä e-opella ei ole omia ideoita ja hän ei ota muiden ideoita kuuleviin korviinsa...

Keväällä olleessa palaverissa oli puhe, että jos pojan käytös jatkuu samanlaisena hän ottaa meihin vanhempiin yhteyttä. Minkäälaista yhteydenottoa ei kuulunut, joten ajattelin että hän on saanut homman toimimaan. Ja kas, yhtä äkkiä nyt hän järjestää kauhean palaverin tämän asian takia ja ilmoittaa siinä meille että poika ei vieläkään tottele häntä.
Meni kyllä luottamus ko opeen, kun tuolleen teki!

Yhteistyössä