Voisitko alkaa seurustelemaan taas exäni kanssa (lapsesi isä) joka tehnyt suht paskoja juttuja sulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
kaikki sukulaiset tulisivat "inhoamaan" miestä ja ihmettelemään mitä sä sen kanssa teet oikein. Mitään väkivaltaa tms ei ole ollut, mutta muuten ollut eron jälkeen inhottava. Jos hän näyttäisi sinulle, että todellakin on muuttunut KAIKISSA niissä asioissa mitkä olivat pielessä aiemmin kun oltiin yhdessä.

Jos siis esim 2 vuotta olisitte taas "kaveeranneet" (ja huomannut tuon muuttumisen), voisitko kuvitella vakavempaa seurustelua?? Silläkin uhalla, että kaikki tärkeät sukulaiset olisivat sitä vastaan ja ihmettelisivät

Vai antaisitko vain olla, etsisit miehen jota rakastat todella kovin ja perustat hänen kanssa uusioperheen. Tätä miestähän ei tule välttämättä koskaan löytymään

Lapsi ei muista sitä aikaa kun olimme yhdessä, olisiko liian iso juttu lapselle jos tuo ei onnistuisikaan?? Yhteenmuutto olisi vasta monien vuosien päässä, rauhallista seurustelua ilman kiirettä eteenpäin

minä kyllä yrittäisin. siis jos ihan oikeasti aihetta ajatella että asiat ovat muuttuneet. ehjä perhe on minulle tärkeä asia vaikka meillä se onkin mahdoton ajatus

siis sun exän vai? :whistle: no,en kyl alkais enää exän kans seurustelemaan..vaikka ois ehkä kenties muuttunut...sitähän ei tiedä,pysyisikö se muutos sit kuitenkaan,jos seurustelemaan alkais..

Ennemmin olisin ilman unelmieni miestä kuin sortuisin takaisin exään, jonka kanssa kattilat on jo kerran jaettu. Minä en henk.kohtaisesti usko siihen, että ihminen voi niin paljon muuttua, samat tavat ovat vielä jossain vaiheessa edessä.

En IKINÄ enää menis yhteen exän kanssa!!

Tosin exä olikin patologinen valehtelija, väkivaltainen holisti, ja pahempi holisti on nykyäänkin.

Löysin eron jälkeen "unelmieni miehen"! Tai siis toi ukko löys minut (ja muksut )!

Että on niitä hyviäkin miähiä!

Alkuperäinen kirjoittaja näkemykseni on:
Ennemmin olisin ilman unelmieni miestä kuin sortuisin takaisin exään, jonka kanssa kattilat on jo kerran jaettu. Minä en henk.kohtaisesti usko siihen, että ihminen voi niin paljon muuttua, samat tavat ovat vielä jossain vaiheessa edessä.

Meillä ei juttu ollut mistään tavoista tms kiinni vaan ihan muista asioista, 2 vuoden aikana olen huomannut, että nämä asiat on "poissa"! Siis kaikki ne jutut minkä vuoksi erottiin (exä seurustellut muiden kanssa tässä välissä ja huomannut, että hänessä se "vika" on kun muutkin naiset ajattelevat näin)

Puhun nyt viasta, kun en voi kertoa tarkemmin täällä. Exä siis on tajunnut vihdoin asian, miten sen oikeasti kuuluu olla. Ilman näitä "asioita" olisimme olleet täydellinen pari, niiden takia oli kuitenkin pakko erota.. Eron jälkeenkin ollaan puolin ja toisin tehty paskaa toisillemme, mutta ne onneksi pikkujuttuja joita kiukuspäissään tekee

Minun tekisi mieli kokeilla, mutta pieni pelko näistä "asioista" on kuitenkin takaraivossa, mutta ainahan voi seurustella vaikka 5 vuotta ja sitten vasta alkaa vakavempaan juttuun, milloin tahansa kumpi vain voi lopettaa seurustelun. Tunteita kuitenkin on, koska molemmat tätä mahdollisuutta miettivät

Yhteistyössä