Voisitko jättää 3-vuotiaasi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisin ja jättäkää tekin, nauttikaa olostanne, voin kertoa, että se on uskomatonta olla vaan kahdestaan. Ja vielä kaksi vuorokautta :) Parisuhdekin kaipaa hoitoa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisin ja jättäkää tekin, nauttikaa olostanne, voin kertoa, että se on uskomatonta olla vaan kahdestaan. Ja vielä kaksi vuorokautta :) Parisuhdekin kaipaa hoitoa!

Kiitos =) . Vähän kyllä jänskättää miten kuopus tuohon suhtautuu tai miten sitä itse osaa olla erossa niin "pitkään" :|

Jep. Mutta mä taidan olla tän palstalaisten mittapuun mukaan huono äiti. Sillä mun esikoinen oli ensimmäistä kertaa isovanhemmilla yötä kun ikää oli 6 vko. Hyvin meni.
(oli siis pulloruokittu muksu)
Ja nyt reilu 2v ja ollut jo monen monta kertaa yökylässä...

Juu, voisin mun vanhemmilleni jättää hyvillä mielin.

Meidän esikoinen oli muinoin 2 viikkoa kesällä mun vanhemmilla (niillä oli just sopivasti kesäloma silloin). Olin rv 40-42 tuolloin ja odottelin koko ajan lähtöä synnärille.

Poika nautti olostaan maalla, samoin mun vanhemmat ajasta pojan kanssa. Ongelmia ei ollut (paitsi ehkä mulla, kun oli kamala ikävä koko ajan).

Meillä lapset ja mun vanhemmat ovat todella, todella läheisiä.

Jätin aikoinaan nelikuisen kahdeksi yöksi äidilleni ja isälleni hoitoon. Ei mennyt rikki siitä. On tuon jälkeen ollut yökylässä aina joskus, viimeksi viime kesänä. Yökylään tosin annamme lapsen vain näille yhdille ja samoille ihmisille. Nyt tyyppi on 3 -vuotias, ja ei ole ilmennyt mitään kiintymys tms häiriötä yökyläilyn vuoksi:)

Alkuperäinen kirjoittaja vaahtokarkkiunelma:
Siis periaatteessa joo, mut me ei raaskita jättää kahdeksi yöksi vaikka varmasti pärjäis tosi hyvin, vanhemmista en ole niinkään varma

Mä oon koko ajan ajatellut samalla tavalla, mutta nyt oon kovasti kerännyt "voimia", että raaskisin tuon kuopuksen jättämään hoitoon. Miehen kanssa oltais kyllä parisuhdeajan ja irtioton tarpeessa.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos =) . Vähän kyllä jänskättää miten kuopus tuohon suhtautuu tai miten sitä itse osaa olla erossa niin "pitkään" =)

joo ota vaan rennosti.. eläkä ainakaan koko ajan soittele lapselle.. :)

Yhteistyössä