Voisitko kuvitella ostavasi jonkun sikamageen paidan jossa upea kuva?? ITSETEHTYNÄ, paita kaupasta ostettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki vastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki vastaa

Vieras
mutta asetonigrafiikalla tehtynä joku upea kuva, paita olisi siis uniikki ja paidan malli kiva, ei siis mikään perus T-paita

Jos paita olisi sellainen, mikä maksaisi kaupassa 10-15 euroa (valkoinen)

mitä olisit valmis maksamaan paidasta jossa on joku oikeasti upea kuva?? Paita olisi ainutlaatuinen, eikä muilla olisi samanlaista (tai max 5kpl tehty)

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Mikä on "upea kuva"?

tarkoitin nyt lähinnä SINUN mielestäsi upea kuva, sellainen mistä itse tykkäät ja tiedät ettei tule samanlaista vastaan

Yritän tässä nyt vain tehdä pientä omaa tutkimusta, että menisivätkö tuollaiset kaupaksi jos minä opiskelijana sellaisia kauppaisin ylimääräisen rahan toivossa :D

Hankala sanoa. Itse käytän suht kuvattomia paitoja ja onhan niitä ihan kivoja kuvia tullut vastaan mutta upeaa ei koskaan. Joku blingblingbilepaita on ihan kiva ja sellaisen ostaisin. Tosin toppina ja vaikka vähän pitkän mallisena.
Hinnasta en osaa sanoa, muistaakseni siitä maksoin jotain 15? eikä se tuntunut pahalta hinnalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vosin:
max. 30e.

Ai :O

mä nyt lähinnä ajattelin 5 euroa enemmän mitä kaupassa maksaa valkoinen paita ilman kuvaa :D

mutta voisit siis kuvitella ostavasi???

Esim JC:n pitkät värikkäät topit, ne on kivan mallisia. Jos siis valkoisia tai muuten vaaleita sävyjä tekisi

Tuolla systeemillä pystyy siirtämään minkä tahansa kuvan jonka saa tulostettua, vaikkapa siis valokuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vosin:
max. 30e.

Ai :O

mä nyt lähinnä ajattelin 5 euroa enemmän mitä kaupassa maksaa valkoinen paita ilman kuvaa :D

mutta voisit siis kuvitella ostavasi???

Esim JC:n pitkät värikkäät topit, ne on kivan mallisia. Jos siis valkoisia tai muuten vaaleita sävyjä tekisi

Tuolla systeemillä pystyy siirtämään minkä tahansa kuvan jonka saa tulostettua, vaikkapa siis valokuvan.

Itse tehdyn valkoisen trikootunikan, jossa olis jotain kivaa, esim meidän lasten kuvat... Ja saisi tosiaan olla laadukas ja alusta loppuun ite tehty... Tai trikoisen valkoisen paidan johon olis aplikoitu mansikka.