Voisitko olla miehen kanssa hänen rahojensa, maineen tai vallan takia?

En sitten ikimaailmassa. miehessä vetää puoleensa ihan muut eikat, esim. äly, keskustelutaito, komeus. Komeutta ei ainakaan Hjalliksessa ole pätkääkään, ja liian vanhakin se on Guzeninalle.
 
No jollette TE olisi jonkun kanssa esim. rahan takia, niin kuinka voitte olettaa, että (mun mielestä aina niin fiksu guzenina-vai mikä lie) on sen harkimon kanssa just rahan takia!? Eikä se Maria nyt niin persaukinen oo, että pitäis siipeillä jonkun harkimon rinnalla.. Vaikka se onkin raha joka puhuu niin kyllä nää naiset siinä Harkimossa jotai muuta spesiaalia näkee..tai sit tuntee!! En mä ite kans pystyis olemaan toisen kanssa vaan rahan takia, naurettavaa.. Ja vaikka se naama olis kun petolinnunperse ja ukkeli olis vaikka jumalainen sängyssä niin kyllä mä saattasin vaikka kiinnostuakin :D Think about it!!
 
En tosiaankaan.

Tiedän muutaman varoittavan esimerkinkin tapauksista, joissa nuori, nätti nainen on pokannut itselleen hiukan vanhemman ja hyvin toimeentulevan miehen. Siinä on sitten ollut hienoa taloa, autoa, matkoja, vaatteita ja suunnilleen kaikkea materiaa, mitä nuori nainen voi haluta. Ja aika leveitäkin on oltu - kavereilla ei ole varaa samaan.

Sitten ääni kellossa muuttuukin - yhtäkkiä ei ollakaan enää niin onnellisia. Ja ero tulee. Nainen joutuu muuttamaan jälleen vuokralle lähiökerrostaloon, eikä varallisuudesta tietoakaan. Siinä huumassa on myös koulutus ja ammatti jääneet hankkimatta, kun ei ole tuntunut välttämättömältä.

Tätä se on nykyään, kun rikkaat miehet haluaa avioehdon. :whistle:
 
Jos hänellä olisi rahaa, mainetta ja valtaa tehdä HYVÄÄ...esim. jonkinsortin kehitysapua tms. niin silloin, mut sehän olis vasta murto-osa pakettia...eli eiköhän ihminen niiden takana olisi kuitenkin se jonka kanssa olisin. :)
 
No jos raha, valta ja maine olisivat olleet pääasiat miestä valitessani, olisi pitänyt jäädä exän luokse...ja näin ollen olisin menettänyt 10 vuotta onnellista avioelämää aviomieheni kanssa. Nykyistä miestäni en vaihtaisi exään mistään hinnasta!
 
Kyllä ne maineet ja rahat tulisi ihan ylimääräisenä bonuksena sen päälle, että mies olisi juuri se oikea! On ollut tilaisuuksia rikkaisiin miehiin, mutta eipä ole mennyt muuten ajatusmaailmat yksiin.
Onnellisin olen tuon oman tyhjätaskuni kanssa omistamatta mitään =)
 
olla.kunhan äijä sit tekis niin paljo töitä ettei paljon näkis.kyllä mä voisin hymyillä kesteillä ja näyttää nätiltä jos se kustantaa mun koko elämän ilman mitään rajotuksia...matkuistaisin, makoilisin eri hoitoloissa,sisutelisin...kyl saisin ajan kulumaan.
 

Yhteistyössä