Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Eipä olisi rahoilla, maineella ja vallalla mitään virkaa, jos mies olisi muuten täysi nolla.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Juu, en vois! Mielummin ottaisin köyhän, komean ja sellaisen jonka sydän on täyttä kultaa :saint: :heart:
Peesaan tätä täysin.
P.S. multa löytyy juuri tällainen mies :heart: (tai ei hän köyhä ole, ihan "normaalituloinen")
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:en usko että pystyisin, eikä mua kukaan kattelis ellei rakastais, kyllä sen verran hankala ihminen olen :saint: