Voisitko ostaa asuntoa, jossa ei ole saunaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Terve"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Terve"

Vieras
Ollaan ostamassa asuntoa, ja löydettiin yksi muuten täydellinen, mutta siinä ei ole omaa saunaa. Taloyhtiöllä on toki yhteinen sauna, mutta sitten pitäisi aina kytätä saunavuoroja ja kulkea rappukäytävässä kylpytakki päällä...

Pienen pieni sauna ilman ikkunaa ulos on mielestäni aika ankea. Kerrostalossa tosin hyvin harvoin on muuta saatavilla. Itse en muutenkaan ostaisi mitään tavanomaista kerrostaloasuntoa (kattoterassilliset tai isot erittäin modernit asunnot poislukien), joten enpä osaa vastata olisiko sauna kynnyskysymys.

Juu ja ostinki sellaisen reilu vuosi sitte :) tykkään käydä saunassa, mutta tää asunto oli muuten täydellinen meille niin sauna oli siinä vähemmässä arvossa ja nyt on saunavuoro meillä, ihan oon siihen tyytyväinen.

No jos ostaisin tosi kalliin asunnon, niin haluaisin sitten kerralla kaiken "luxuksen".
Ison peseytymistilan, poreammeen, sen saunan ja ehkä jopa infrapunasaunan.

Niin ja ei mulla oo missään kiinteistössä ollut saunaa. En ole saunafani, eikä semmoinen mielestäni kuulu Kaupinkilaisiin kerrostaloasuntoihin.
Voin saunoa uimahallissa jos joku himo siihen tulee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voisin ostaa. Saunominen ei ole itselleni tärkeää. Tässä taisi mennä välillä varmaan 1,5 vuotta etten käynyt saunassa, vaikka siis omakotitalossa asutaan ja saunakin on rempattu kivaksi viisi vuotta sitten.

Nyt kun meillä on 2-vuotias lapsi, tulee saunottua vähän usemmin. Ei meillä silti vieläkään sauna lämpene joka viikko.

Ihan hyvin voin ja asutaanki. Ei oo koskaan asuttu saunallisessa asunnossa joten ei sitä osaa kaivatakkaan. Mua ei haittaa yhtään kulkea kylpytakki päällä käytävällä, ainut mikä ärsyttää on se että ei voi saunoa miehen kaa kahestaan sillonku lapset nukkuu.

Ap tässä taas. En kyllä taida olla valmis luopumaan saunasta, nykyisessä asunnossamme on sauna järvinäköalalla, mielellämme tässä asuisimme, mutta alkaa käymään liian pieneksi:)

En voisi ostaa, meille se on tärkeä asia josta ei haluta enää luopua.

Kyllä siihenkin tottui kun pakko oli, muutama vuosi kerrostalossa asuttiin,mutta tuli niitä tilanteita kun harmitti ettei saunomaan päässyt kun ehdottomasti teki mieli.

Yhteistyössä