Hae Anna.fi-sivustolta

Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Pituusdilemma, 06.01.2017.

1. Pituusdilemma Vierailija

Rehellisesti, voisitteko seurustella itseänne lyhyemmän miehen kanssa? Tai muuten huomattavasti lyhyen miehen kanssa? Onko kokemuksia?

Tapasin tosi kivan miehen, mutta hän on minua pari senttiä lyhyempi (tai enemmän). Huomasin heti, että oli vaikeaa tuntea häneen vetoa, sen verran pituusero kuitenkin häiritsi. En ole itsekään mikään hujoppi, 176 cm, eli mieskin oli aika lyhyt.

2. Aniitram Vierailija

Voisin! Toki olen itse vain 161 cm, mutta en näe sitä pituutta minään estettä. Itseäni taasen ahdistaa, mikäli mies olisi 20cm pidempi!

3. Santsuuuuu Vierailija

Minä olen naimisissa minua noin 7cm lyhyemmän miehen kanssa.

4. Pitkänä Vierailija

No kaiken rehellisyyden nimissä monet naiset sanovat, etteivät haluaisi deittailla itseään lyhyempää miestä! Jos kysytte naiskavereiltanne, vastaus on sama.

Sentti sinne tai tänne, mutta jos mies on huomattavasti lyhyempi, kyllä se hämää. Varsinkin pitkät naiset tuskastelevat kun eivät löydä tarpeeksi pitkää miestä...

5. tollero Vierailija

6. Hupu Vierailija

Itsellä yksi elämäni tuntuvimmista ihastumisista kohdistui itseäni lyhyempään mieheen. Itse olen 154,5 cm nainen. Lyhyitä olimme molemmat, mutta sillä ei ollut merkitystä. Luonnehan minuun suurimman vaikutuksen teki. Tosin en voi sanoa, että itse joutuisin asiaa oikeastaan ikinä edes miettimään. Suuri osa miehistä kun on minua pidempiä. Joidenkin mielestä pituudellä on suurikin merkitys, toisten mielestä ei. Molempia mielipiteitä löytyy yhtä lailla.

7. vierailija Vierailija

Itse olen taannoin ihastunut pariinkin itseäni lyhyempään mieheen, ihan mielettömän hurmaavia tyyppejä edelleen. En siksi osaa hahmottaa miksi se on aina niin tärkeää että mies on isompi. Itse olen siis keskimittainen nainen.

8. vierailija Vierailija

Jos olisi joku Tom Cruisen näköinen, urheilullinen vartao ja komeat piirteet, niin eipä paljon haittaisi pieni pituusero. Ja tietysti henkinen yhteensopivuus sekä keskinäinen vetovoima olisi tärkeintä. Mutta hiukan minua huolettaisi se, että vanhempana lihoisin, ja vaikuttaisin Justiinalta pienemmän mieheni vieressä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri