Voisitko seurustella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sienna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sienna

Vieras
julkkiksen kanssa?JA ei tartte olla ihan mikää Mika Häkkinen tyyliin vaan vaikka oman kaupungin jalkapalloilija tai muu vastaava joka kuitenkin on tavallaan julkkis mutta ei niin räikeästi esillä?

Minua kun vaivaa sellainen asia kun mieheni täällä on tavallaan tuollainen julkkis jonka jokainen sitten tietää kun mennään kauppaan tai muualle.ja itseä se häiritsee todella paljon kun ihmiset tuijottaa tai pyytää nimikirjoituksia.

Voisin, mutta en lähtisi itselleni julkisuutta kalastamaan, jos en "salassa" pysyisi, niin sitten olisi opeteltava olemaan sinut julkisuuden kanssa. Mitäpä sitä ei unelmansa vuoksi tekisi ja kestäisi.. :D

Minua tämä vaivaa vaikka mies on ihana ja aivan unelma mies.Mu tkun sitä joutuu itsekkin joskus tähän silmätikun rooliin niin se vähän ahdistaa aina ja sitä koittaa muka olla ihan muina miehinä.Joskus olenkin sanon ut et onneksi ei ole siis mikään koko suomen tai maailman tunteva julkkis.Ja kun aloimme seurustelemaan minä en eds tiennyt kuka hän on joten en minäkään todellakaan hakenut mitään julkkista.

Yhteistyössä