M
Mikado
Vieras
Oletko niin rakkautesi sokaisema, että esim. mustasukkaisuustilanteessa kohdatessasi sen pettymyksistä ja peloista suuyrimman voist ehkä tappaa puolisosi? Onko meissä kaikissa potentiaalinen tapapja,kuten väitetään?Nyt on taas tapahtunut iso pergetragedia,joka laittaa ajattelemaan. Näennäisesti normaaleille ihmisille tapahtuu tuollaista. Mistä on kysymys? Tämähän kosketta meitä kaikkia parisuhteessa olevia.
Kerran puolisoni hyökkäsi kimppuusi ja mukiloi mua hyvin rajusti. Olin raskaana. Järkytyin niin kovin, että unohdin asian vuosikausiksi täysin.Puolisoni väitti aina, ettei koko väkivaltaa ole koskaan tapahtunutkaan. Lapseni ei sitten loukkaantunut vaikka sitä kovin pelkäsin.Asiaa ei tietnkään voinut koskaan käsitellä millään tavalla, eikä se toistunut. En tiedä,mikä sen laukaisi.
Kerran puolisoni hyökkäsi kimppuusi ja mukiloi mua hyvin rajusti. Olin raskaana. Järkytyin niin kovin, että unohdin asian vuosikausiksi täysin.Puolisoni väitti aina, ettei koko väkivaltaa ole koskaan tapahtunutkaan. Lapseni ei sitten loukkaantunut vaikka sitä kovin pelkäsin.Asiaa ei tietnkään voinut koskaan käsitellä millään tavalla, eikä se toistunut. En tiedä,mikä sen laukaisi.