Voisitteko lukea ja auttaa, mikähän mulla on? (pahoinvointia ja muuta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla on nyt yli viikon ajan ollu pahoinvointia, ruoka ei maistu ja ajatuskin kuvottaa. Edes makea ei maistu vaikka normaalisti makea menee aina vaikka mikä olisi. Aamukahvin jälkeen oksettaa paljon ja pari kertaa olen oksentanutkin. Menkat tuli kuitenkin nyt ihan normaalisti, ennen menkkojen tuloa olin aivan varma et olen raskaana, sillä tämmöstä oloa oli kun esikoista aloin odottamaan. Kannattaako kuitenkin tehdä raskaustesti vaikka menkat tulikin, olisiko se mahdollista että olisin kuitenkin raskaana? Jos teen testin, kannattaako se tehdä nyt vaikka menkat ovat vieläkin?

Mistä muusta mahdolliset oireet voisivat johtua? En kahtaisi mennä lääkärille vielä, sillä uskosin että se kuitenkin sanoo että pitäisi sulkea pois raskauden mahdollisuus. Pari viimeistä kuukautta ovat olleet muuten raskaita, paljon stressiä ja varmaan on vähän masennuksen puolellekin mennyt, mutta silti olen rutistanut eteenpäin. Nyt kuitenkin pitäisi olla helpompaa, mutta tämä oma olo tekee kaikesta vaikeaa.

Mitähän tämä voisi olla? Olisin hyvin kiitollinen kaikista vastauksista!!

Mulla oli samanlaisia oireita kun oli kova stressi ja masennus yhteen aikaan. Vatsa oli ihan sekaisin, pahoinvointia 24/7, paniikkikohtauksia, henkeä ahdisti, ei tehnyt mieli mitään ruokaa eikä edes suklaata jota yleensä vetelen aika reippaasti...

Eli oireet voivat johtua ihan stressistäkin. Koita kamomillateetä, minulla se auttoi vähän. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aquarius:
Mulla oli samanlaisia oireita kun oli kova stressi ja masennus yhteen aikaan. Vatsa oli ihan sekaisin, pahoinvointia 24/7, paniikkikohtauksia, henkeä ahdisti, ei tehnyt mieli mitään ruokaa eikä edes suklaata jota yleensä vetelen aika reippaasti...

Eli oireet voivat johtua ihan stressistäkin. Koita kamomillateetä, minulla se auttoi vähän. :)

Voi kiitos tästä vastauksesta, todellakin toivoisin tämän olevan vaan stressin tai muun aiheuttamaa, raskaana en toivoisi olevani tässä elämäntilanteessa.

Yhteistyössä