Voisko joku AUTTAA TYHMÄÄ? (soittoäänen tilaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
En osaa :ashamed: Tilasin soittoäänen puhelimeen (nokia 2760) ja se tulee mulle viestinä mutta kun napsautan siitä viestistä niin se sanoo, että tilaa ensin pakettidatapalvelu, linkki ei ole käytettävissä. Eli mitä tää tarkottaa? :saint:

höh....mitähän tästä ny napsuttelis, että saa soittoäänen toimimaan :| Ainaki tän puhelimen pitäs olla yhteensopiva mutta onkohan mulla tosiaan joku asetus pois päältä?

Onko uusi puhelin?Monesti niihin tulee asetusviesti jonkin ajan kuluttua.Sammuta puhelin ja katso tuleeko.Sitten mulla kun on saunalahti niin senkin valikko on puhelimessa minkä kautta voi tilata asetukset.Ja jos ei löydy,käy jossain liikkeessä tai soita as.palveluun :)

Toivottavati jotenkin onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko uusi puhelin?Monesti niihin tulee asetusviesti jonkin ajan kuluttua.Sammuta puhelin ja katso tuleeko.Sitten mulla kun on saunalahti niin senkin valikko on puhelimessa minkä kautta voi tilata asetukset.Ja jos ei löydy,käy jossain liikkeessä tai soita as.palveluun :)

Joo on uus puhelin! En onnistunu löytämään mistään valikosta mitään siihen viittaavaa mutta kokeilenpa nyt sulkea puhelimen hetkeksi....

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:

Joo on uus puhelin! En onnistunu löytämään mistään valikosta mitään siihen viittaavaa mutta kokeilenpa nyt sulkea puhelimen hetkeksi....

Jos ei muuten onnistu niin sitten soitto as.palveluun tai käynti jossain matkapuhelinliikkeessä tai marketissa missä myydään myös puhelimia.
Marketit auki tänäänkin.

Kyllä mä joudun viemään tämän puhelimen varmaan johonki kun en vaan saa sitä toimimaan :kieh:

En kanssa osaa paremmin auttaa.
Mutta ilmeisesti se jotkut asetukset tarvitsee jotka saa liikkeestä tai asiakaspalvelusta.
Sama juttu multimediaviestien (kuva) kanssa.

Onko se näitä 15e/kk jutskia? Ihanan halpaa.

Heh, no ei onneks oo! :D

Mä en nykypäivänä kyl tilais mitään soittoääniä, niissä on melkein kaikissa nykyisin se pieni printti, et kun yhen tilaa, ni samalla sitoutuu maksaa ton kuukausimaksun joka kk...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Kyllä mä joudun viemään tämän puhelimen varmaan johonki kun en vaan saa sitä toimimaan :kieh:

Mutta ilmeisesti se jotkut asetukset tarvitsee jotka saa liikkeestä tai asiakaspalvelusta.

ok mutta kiitos kummiski ! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

ok mutta kiitos kummiski ! :flower:

Toivotaan että saat jotain kautta onnistumaan :)

Yhteistyössä