Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on asetuksissa sellainen kohta kuin palveluasetukset.Katso löytyykö sieltä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko uusi puhelin?Monesti niihin tulee asetusviesti jonkin ajan kuluttua.Sammuta puhelin ja katso tuleeko.Sitten mulla kun on saunalahti niin senkin valikko on puhelimessa minkä kautta voi tilata asetukset.Ja jos ei löydy,käy jossain liikkeessä tai soita as.palveluun
Toivottavati jotenkin onnistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko uusi puhelin?Monesti niihin tulee asetusviesti jonkin ajan kuluttua.Sammuta puhelin ja katso tuleeko.Sitten mulla kun on saunalahti niin senkin valikko on puhelimessa minkä kautta voi tilata asetukset.Ja jos ei löydy,käy jossain liikkeessä tai soita as.palveluun
Toivottavati jotenkin onnistuu.
Joo on uus puhelin! En onnistunu löytämään mistään valikosta mitään siihen viittaavaa mutta kokeilenpa nyt sulkea puhelimen hetkeksi....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko se näitä 15e/kk jutskia? Ihanan halpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko se näitä 15e/kk jutskia? Ihanan halpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Kyllä mä joudun viemään tämän puhelimen varmaan johonki kun en vaan saa sitä toimimaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko se näitä 15e/kk jutskia? Ihanan halpaa.
Heh, no ei onneks oo!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Kyllä mä joudun viemään tämän puhelimen varmaan johonki kun en vaan saa sitä toimimaan :kieh:
En kanssa osaa paremmin auttaa.
Mutta ilmeisesti se jotkut asetukset tarvitsee jotka saa liikkeestä tai asiakaspalvelusta.
Sama juttu multimediaviestien (kuva) kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Kyllä mä joudun viemään tämän puhelimen varmaan johonki kun en vaan saa sitä toimimaan :kieh:
En kanssa osaa paremmin auttaa.
Mutta ilmeisesti se jotkut asetukset tarvitsee jotka saa liikkeestä tai asiakaspalvelusta.
Sama juttu multimediaviestien (kuva) kanssa.
ok mutta kiitos kummiski ! :flower: