voisko tää olla positiivinen??(KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nemoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nemoja

Jäsen
28.03.2007
309
0
16
http://www.aijaa.com/v.php?i=473746.jpg

toi näyttää kyllä himmeemmältä tossa kuvassa kuin mitä se on tossa testipuikossa..
menkat on kolmisen päivää myöhässä.

tässä on toinen kuva,jos siinä näkyis paremmin..

http://www.aijaa.com/v.php?i=473787.jpg

Kyllä toi mun silmään plussalta vaikuttaa :flower: !
Mulla tuli tästä raskaudesta yhtä haalea viiva ja nyt ollaan rv32. Voit kokeilla vielä muutaman päivän päästä uudelleen ni eiköhän viiva vahvistu!

Neja: Kyllä se plussa on :D Sylin täydeltä onnea ja tarrasukkia matkaan!
Tais olla apteekin oma testi? Mulla ei näyttänyt apteekin oma kuin haamua, clearbluella vahva positiivinen, joka kyllä päätyi keskenmenoon 02/07. Tänä aamulla testissa haamu joten täytyy odotella kanssa muutama päivå. Tulethan kertomaan että vahvistuiko?
Kauan yrititte? Meillä yritysta 2v...

Ihan selkee ja taitaa olla viel apteekin oma, se ei anna vääriä positiivisia, jos siihe tikkuun väriä saa testiviian paikalle, ni plussa on, kuten sulla tossa.
ONNEA!! :heart: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 13:17 Miikkis kirjoitti:
Neja: Kyllä se plussa on :D Sylin täydeltä onnea ja tarrasukkia matkaan!
Tais olla apteekin oma testi? Mulla ei näyttänyt apteekin oma kuin haamua, clearbluella vahva positiivinen, joka kyllä päätyi keskenmenoon 02/07. Tänä aamulla testissa haamu joten täytyy odotella kanssa muutama päivå. Tulethan kertomaan että vahvistuiko?
Kauan yrititte? Meillä yritysta 2v...

kiitos,kiitos.. juu,Apteekin raskaustestihän tuo. Neuvolatäti oli ihan vakuuttunut ja antoi ajan ens kuun puoliväliin,joten siellä sitten viimeistään varmistuu :)
voi vitsi..nyt mua hävettää kun sanoin,että "kauan" yritettiin kun on tollasia kuin tekin,että vuosiakin menee... meillä siis esikoinen sai alkunsa ehkäisystä huolimatta (eli aika helposti sanoisin minä) ja tätä toista yritettiin viisi kertaa... nyt sä varmaan siellä kiroot mua... :ashamed:

pahoittelut teille keskenmenosta :'( toivotaan,että tänaamuinen haamu olis nyt se teidän vauveli. :)

neja: et todellaakaan loukannut mua!!! Tuo kaksi vuotta on mennyt niiin nopeasti loppujen lopuksi, ja sentään sen tietää että se on meillä ylipäätänsä mahdollista!!!

Oikein paljon onnea vielä, toivottavasti nähdään joulumasuissa (minne kuulun jos raskaus jatkuu...)

ONNEA HIRMUISASTI :flower: :flower: :flower:

Ai kun SYDÄN oikein hypähti kun näki tuo Apteekin testin plussa tikun...minä olen nimittäin JOKAISEN muksun plussannut tuolla Apteekin testillä...ja aina se on oikein näyttänyt....nytkin on salainen haave....jospa se vielä kerran näyttäisi noin :heart: .... ;)

Kuinka kauan kestää että tuo haamuviiva tulee näkyviin? Testasin tänään Vilja- testillä ja heti ilmestyi yksi punainen viiva ja tietysti masennuin heti kun taas negaa näyttää.. No menin sitten käymään tupakalla ja sen jälkeen menin vielä katsomaan vessassa odottavaa testiä ja kappas siihenhän olikin ilmestynyt selvä haamuviiva! Pitäisikö siis odotella nyt muutama viikko ja testata uudestaan vai tuleeko tuo haamuviiva aina kun liian kauan odottaa? Valaiskaa tyhmää! :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 12:27 tyhmä ja malttamaton kirjoitti:
Kuinka kauan kestää että tuo haamuviiva tulee näkyviin? Testasin tänään Vilja- testillä ja heti ilmestyi yksi punainen viiva ja tietysti masennuin heti kun taas negaa näyttää.. No menin sitten käymään tupakalla ja sen jälkeen menin vielä katsomaan vessassa odottavaa testiä ja kappas siihenhän olikin ilmestynyt selvä haamuviiva! Pitäisikö siis odotella nyt muutama viikko ja testata uudestaan vai tuleeko tuo haamuviiva aina kun liian kauan odottaa? Valaiskaa tyhmää! :ashamed:

kiitos onnitteluista. :) mä tein toisen testi kolmen päivän päästä ja siihen tuli selkeä plussa. ja jos se haamu tuli sulle testiajan sisällä,niin eiköhän se sitten ihka oikea haamu ole ;)

Yhteistyössä