Voitin juuri oksennuskammon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen oksentaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen oksentaja

Vieras
Pakko jakaa tämä, voi naurattaa joitakin mutta toiveena on rohkaista muita saman ongelman kanssa painivia.

Edellinen oksennustautini on ollut monta vuotta sitten aikana ennen lapsia, ja tässä välissä minulle on ehtinyt kehittyä oksennuskammo. Nyt lapset ovat olleet kipeinä ja olen valvonut lähes koko ajan tuntien vatsassani kuvotusta ja peläten että oksennan kohta, en ole pystynyt tämän takia tekemään mitään. Sydän tykyttäen ja vatsassa velloen nukutin vauvan päiväunille ja juuri kun vauva oli nukahtanut, tulikin itsellä kiire vessaan ja en ehtinyt yhtään sen enempää miettimään tai pelkäämään kun löysin jo itseni seisomasta pytyn luona ja oksentamassa.

Olipa helpottava kokemus ja tunnen itseni selviytyjäksi, minä osasin! Eihän siinä tarvinnut kuin avata suu ja kaikki tapahtui itsestään. Suuhun jäi paha maku jota syljeskelin pois ja otin turkinpippurin imettäväksi.

Kiitti, tiedän tunteen! Tuntuu varmaan muista ihmisistä ihan pimeeltä ko. kammo. Voin ikäväkseni kertoa myös, että jos nyt taas menee tovi ennen seuraavaa kertaa, niin kammo voipi uusia. Joten suosittelen ahkerampaa laattailua.. ;)

Yhteistyössä